Wie we zijn, waar we heen willen, en hoe: Royal Schiphol Group

Wil je weten hoe onze onderneming in elkaar zit, welke maatschappelijke opdracht we hebben, waar we heen willen en hoe we er komen? Hier vind je allerlei informatie over het reilen en zeilen van Royal Schiphol Group.

Royal Schiphol Group als onderneming

Waar staan we voor?

De missie van Royal Schiphol Group is om Nederland zo goed mogelijk te verbinden met de rest van de wereld, en zo bij te dragen aan de welvaart en het welzijn in Nederland en daarbuiten. We noemen dat Connecting to compete and to complete.

Waar gaan we voor?

Het is onze ambitie om Schiphol Europe’s Preferred Airport te maken: dé voorkeursluchthaven voor reizigers, luchtvaartmaatschappijen en logistieke dienstverleners.

Hoe gaan we dit bereiken

Om de positie van Schiphol te handhaven en verder te ontwikkelen, moeten we op alle fronten succesvol zijn. Daarom richten we ons tot 2020 op vijf strategische thema’s: Top Connectivity, Excellent Visit Value, Competitive Marketplace, Development of the Group en Sustainable & Safe Performance. Dit laatste thema loopt als rode draad door de overige vier thema’s heen.

Zo gaan we daarbij met elkaar om

Van reiziger tot medewerker: we vinden het erg belangrijk dat iedereen zich op Schiphol veilig, gewaardeerd en welkom voelt. Daarom is integriteit een belangrijk speerpunt binnen onze organisatie. Hierbij draait het om eerlijk zakendoen, respectvol met elkaar omgaan en een transparant beleid.