Neem contact op met Schiphol: We helpen je graag

Wil je contact opnemen met Schiphol omdat je een vraag, opmerking of klacht hebt? Je kan ons op verschillende manieren bereiken. Hieronder vind je onze contactgegevens en social mediakanalen.

Digitaal Corona Certificaat

Bekijk van tevoren welke reisdocumenten je nodig hebt voor jouw reis. Check bij jouw luchtvaartmaatschappij hoe je het digitaal corona certificaat gebruikt en of je voor jouw vlucht het certificaat op je mobiel of in print kunt gebruiken.

Coronamaatregelen op jouw reisbestemming

Wil je weten welke coronamaatregelen er gelden op jouw reisbestemming? En of je een officiële COVID-test moet doen? Kijk hiervoor op Nederlandwereldwijd.nl/reizen.

Neem contact op via:

Ons klantcontactcentrum is dagelijks bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur.

  • Whatsapp

    App ons tussen 8 uur 's ochtends en 10 uur 's avonds.

  • Facebook Messenger

    Neem contact op via Facebook Messenger

  • Twitter @Schiphol

    Ga het gesprek aan of volg ons via Twitter

  • 0900 0141

    Voor als je belt vanuit Nederland (normale gesprekskosten)

  • +31 20 7940800

    Voor als je belt vanuit het buitenland (internationale gesprekskosten)

Compliment of klacht indienen?

Dat kan ook uitgebreider met het online formulier. Onze ambitie is je klacht, compliment of suggestie zo snel mogelijk te beantwoorden.

Veelgestelde vragen

  • Reizen en COVID

    Hier vind je de meestgestelde vragen over reizen via Schiphol tijdens corona.

  • Vraag en antwoord

    Bekijk hier veelgestelde vragen en antwoorden over je vliegreis via Schiphol.

Adres voor parkeren op Schiphol

Adresgegevens Hoofdkantoor

Royal Schiphol Group

Schipholgebouw
Evert van de Beekstraat 202
1118 CP Schiphol

Postadres

Luchthaven Schiphol
Postbus 7501
1118 ZG Schiphol

Volg ons op social media