Neem contact met ons op voor je inkoop- en factuurvragen: Contact met Procurement

Heb je vragen over ons inkoopproces, je inkooporder of factuur? Neem contact met ons op voor al je Procurement-vragen. Hieronder vind je via welke weg je jouw specifieke vraag het snelst beantwoord krijgt. Kies alsjeblieft het juiste kanaal.

Contactgegevens

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op.

FAQ

Heb je vragen over het inkoopproces?

Voor algemene vragen met betrekking tot het inkoopproces, aanbestedingen of de afdeling Corporate Procurement kun je een bericht sturen naar procurement@schiphol.nl of telefonisch contact opnemen met Procurement Office via 020 601 8008.

Heb je vragen over de inkooporder?

Op de inkooporder staat rechtsboven een contactpersoon vermeld. Op verzoek van deze persoon is de inkooporder tot stand gekomen. Voor inhoudelijke vragen over de opdracht, kun je deze persoon dus benaderen. Of check eerst de FAQ’s over het inkoopproces.

Heb je vragen over de factuurbetaling?

Voor vragen over de betaling van de factuur of over factuurvoorschriften, verwijzen wij je graag naar onze FAQ’s over het inkoopproces. Indien je vraag hier niet tussen staat, kun je contact opnemen met de afdeling Accounting House via crediteuren@schiphol.nl.

Heb je een klacht of wil je een bezwaar indienen?

Voor meer informatie over het indienen van een klacht of bezwaar verwijzen wij je graag naar ons Klachtenmeldpunt. Je kunt je klacht of bezwaar indienen via tender_klacht@schiphol.nl.

Naar welk emailadres stuur ik mijn digitale facturen?

Je kunt je digitale factuur in pdf-formaat altijd versturen naar invoices@schiphol.nl. Wanneer je een elektronische factuur wilt versturen (bijvoorbeeld in de vorm van een XML bericht) maken wij hierover graag van tevoren afspraken. Neem hiervoor contact op met de crediteurenadministratie via crediteuren@schiphol.nl.