Mijn Schiphol?: Wat is Mijn Schiphol?

Mijn Schiphol is je eigen, persoonlijke stukje Schiphol. Altijd compleet en altijd 'open'. Bekijk, beheer en wijzig gegevens op al je devices, waar en wanneer je maar wilt.

Mijn Schiphol is op dit moment exclusief voor Privium leden.

De voordelen van Mijn Schiphol

  • Snel een Privium Plus parkeerplek boeken
  • Beheer je lidmaatschap en persoonlijke gegevens
  • Bekijk je Privium facturen

Inloggen bij Mijn Schiphol

In een paar klikken je parkeerplek boeken

Boek je vaker een Privium Plus parkeerplek? Dat gaat net als het parkeren zelf: vliegensvlug en makkelijk. De gegevens van je boeking worden vanaf nu bewaard en een volgende keer automatisch ingevuld. Zo is je boeking in een paar klikken compleet.

Beheer je lidmaatschap en persoonlijke gegevens

Je Privium lidmaatschap kan je hier bekijken of wijzigen. Ook je persoonlijke gegevens (zoals je adres of rekeningnummer) pas je hier makkelijk zelf aan. Je wijzigingen worden zo snel mogelijk verwerkt.

Je facturen bekijken en downloaden

Vanuit je Mijn Schiphol account bekijk je al jouw Privium facturen. Ze staan overzichtelijk en gesorteerd bij elkaar, zo mis je niets. Je kunt je facturen ook meteen downloaden.

Veelgestelde vragen

Ik ben Privium lid maar heb (nog) geen inloggegevens

Gebruikmaken van Mijn Schiphol kan pas nadat je een account hebt aangemaakt. Heb je nog geen activatie e-mail van ons ontvangen? Klik op de Mijn Schiphol inlogpagina op 'Wachtwoord vergeten' en gebruik het e-mailadres wat bij Privium bekend is om je wachtwoord aan te maken.

Als je dan nog geen e-mail ontvangt, bel ons dan voor verdere ondersteuning op 020 601 42 22.

Kan iedereen een Mijn Schiphol account aanmaken?

Op dit moment is Mijn Schiphol alleen voor Privium leden. Alles over de Privium lidmaatschappen Privium Plus en Privium Basic vind je op onze website. We breiden de service continu uit. In de toekomst komen er waarschijnlijk meer producten voor meer verschillende gebruikers bij.

Hoe word ik Privium lid?

Alles over de Privium lidmaatschappen Privium Plus en Privium Basic vind je op onze website. Daar kun je je ook direct inschrijven. Nadat je het aanvraagformulier hebt ingevuld, ontvang je alle informatie over het verdere aanmeldproces per e-mail.

Waarom kan ik niet inloggen?

Mogelijk heb je geen actief account of nog geen lidmaatschap. Om in te loggen heb je een Mijn Schiphol account én een Privium lidmaatschap nodig.