Gevonden voorwerpen Voor en Na Security

Locaties na security:
Holland Boulevard, Lounge 1
Locaties voor security:
Kelderplein
Bekijk openingstijden

Heb je iets verloren?

Het is altijd vervelend als je iets verliest. Daarom maken we het je zo makkelijk mogelijk om na te vragen of jouw verloren eigendommen gevonden zijn. Elke dag verzamelen we veel gevonden voorwerpen: van sieraden tot paspoorten en van laptops tot complete koffers.

Ben je nog op Schiphol?

Kom naar een van de Lost & Found-klantloketten. Mogelijk heeft iemand je verloren voorwerp, legitimatiebewijs of rijbewijs daar ingeleverd. Je krijgt het dan meteen terug of je hoort wat je verder kunt doen om het terug te krijgen.

De Lost & Found-klantloketten vind je op:
- Kelderplein (tussen aankomst 1 en 2, ga hier een verdieping naar beneden).
- Lounge 1, achter transferbalie T2 en T3, vlakbij de C-pier.
- Holland Boulevard (tussen E en F-pier).

Als je iets verloren bent in het vliegtuig of je bent je ruimbagage kwijt, neem dan contact op met je luchtvaartmaatschappij.

Ben je niet meer op Schiphol?

Wil je weten of jouw verloren voorwerp is gevonden? Vermeld de kenmerken van jouw verloren voorwerp op dit webformulier. Hoe meer kenmerken je opgeeft, hoe sneller en beter wij kunnen zoeken. Ook kan je je verloren voorwerp zelf opzoeken via onze Lost & Found service. Herken je jouw voorwerp dan kan je dat direct kenbaar maken.

Gevonden voorwerpen ophalen of laten bezorgen

Als je bericht hebt ontvangen dat jouw voorwerp is gevonden, dan kun je deze dagelijks, tijdens openingstijden, ophalen bij de Lost & Found-balie tussen Aankomst 1 en 2. Je kunt jouw eigendom ook laten bezorgen door een koerier.

Paspoort, rijbewijs of ID-kaart verloren?

Gevonden legitimatie- en rijbewijzen worden de volgende dag ingezameld en overgedragen aan de Koninklijke Marechaussee. Je kunt bij het Klant ContactCentrum (KCC) informeren of jouw document is gevonden. Het KCC is bereikbaar via 0800-1814 (of +31 20 603 80 63 wanneer je belt uit het buitenland).

Ruimbagage kwijt?

Let op: Met vragen over je ingecheckte ruimbagage – alle bagage waarvoor je bij het inchecken een bagagelabel hebt ontvangen – neem je altijd contact op met je luchtvaartmaatschappij. Zij hebben alle gegevens die nodig zijn om je bagage te vinden. Onze collega’s van Lost & Found hebben helaas geen toegang tot deze gegevens en kunnen je dus niet helpen.

Iets gevonden?

Je kunt dit tijdens de openingstijden inleveren bij een van de Lost & Found-balies. Buiten de openingstijden van de Lost & Found-balies kun je alleen terecht bij de locatie Kelderplein. Daar kun je het gevonden voorwerp achterlaten in een speciaal daarvoor aanwezige box.

Vragen over Lost & Found?

Heb je nog vragen na het invullen van het webformulier? Neem dan contact op met Lost & Found Schiphol, via 020 333 0333.

Locaties en openingstijden

Na Security

Voor Security

Ook een bezoekje waard...

Baby Care Lounge

Zorg voor je kind

I Amsterdam Visitor Centre

Heerlijke tijd in de hoofdstad

Tijdelijk je bagage opbergen in lockers of bij Baggage Storage

Relaxen zonder zware bagage