Gevonden voorwerpen Voor en Na Security

Locaties voor security:
Bagage kelder
Locaties na security:
F-pier, Lounge 1
Bekijk openingstijden

Heb je iets verloren?

Het is altijd vervelend als je iets verliest. Daarom maken we het je zo makkelijk mogelijk om na te vragen of jouw verloren eigendommen gevonden zijn. Elke dag verzamelen we veel gevonden voorwerpen: van sieraden tot paspoorten en van laptops tot complete koffers.

Ben je nog op Schiphol?

Kom naar een van de Lost & Found-balies. Mogelijk heeft iemand je verloren voorwerp, legitimatiebewijs of rijbewijs daar ingeleverd. Je krijgt het dan meteen terug of je hoort wat je verder kunt doen om het terug te krijgen.

De Lost & Found-balies vind je
- Tussen Aankomst 1 en 2 (ga hier een verdieping naar beneden).
- Lounge 1, achter transferbalie T2 en T3, vlakbij de C-pier.
- Lounge 3, aan het begin van de F-pier.

Als je iets verloren bent in het vliegtuig of je bent je ruimbagage kwijt, neem dan contact op met je luchtvaartmaatschappij.

Vanaf een dag later

Gevonden voorwerpen worden de volgende dag naar onze centrale opslag gebracht. Wil je weten of ze daar liggen? Vul dan eerst dit webformulier in. Hoe meer kenmerken je opgeeft, hoe sneller en beter wij kunnen zoeken.

Je krijgt binnen drie dagen bericht of wij jouw verloren voorwerp hebben gevonden. Ben je je eigendom verloren tijdens een vlucht? Dan krijg je binnen vijf dagen bericht.

Gevonden voorwerpen ophalen of laten bezorgen

Als je bericht hebt ontvangen dat jouw voorwerp is gevonden, dan kun je deze dagelijks, tijdens openingstijden, ophalen bij de Lost & Found-balie tussen Aankomst 1 en 2. Je kunt jouw eigendom ook laten bezorgen door een koerier.

Paspoort, rijbewijs of ID-kaart verloren?

Gevonden legitimatie- en rijbewijzen worden de volgende dag ingezameld en overgedragen aan de Koninklijke Marechaussee. Je kunt bij het Klant ContactCentrum (KCC) informeren of jouw document is gevonden. Het KCC is bereikbaar via 0800-1814 (of +31 20 603 86 92) wanneer je belt uit het buitenland).

Ruimbagage kwijt?

Let op: Met vragen over je ingecheckte ruimbagage – alle bagage waarvoor je bij het inchecken een bagagelabel hebt ontvangen – neem je altijd contact op met je luchtvaartmaatschappij. Zij hebben alle gegevens die nodig zijn om je bagage te vinden. Onze collega’s van Lost & Found hebben helaas geen toegang tot deze gegevens en kunnen je dus niet helpen.

Iets gevonden?

Ga naar een van de Lost & Found-balies.

Vragen over Lost & Found?

Heb je nog vragen na het invullen van het webformulier? Neem dan contact op met Lost & Found Schiphol, via 020 333 0333.

Locaties en openingstijden

Voor Security

Na Security

Ook een bezoekje waard...

ABN AMRO Financial Center

Financiële service voor iedereen

Douchen

Fris je lekker op

Gratis wifi op Schiphol

Geen seconde zonder internet