Begin uw reis in rust en luxe
-
Privium Plus
Ideaal voor frequent flyers- Snelle security- en grenspassage
- Toegang tot de Privium Lounges
- Altijd vooraan parkeren en toegang tot de Privium Excellence garage
- Business class inchecken
-
Privium Basic
Snel naar de gate- Snelle security- en grenspassage
- Toegang tot de Privium Lounges
- Altijd vooraan parkeren en toegang tot de Privium Excellence garage
- Business class inchecken
-
Privium Partner
Goed voor elkaar- Snelle security- en grenspassage
- Toegang tot de Privium Lounges en business class inchecken (alleen indien u samen met een Plus lid reist)
-
Irisscan, hoe dan?
Lees hoe u de Privium irisscan gebruikt bij de paspoortcontrole.
-
Bedrijfslidmaatschap
Hiermee besparen uw medewerkers tijd en kunnen ze in luxe werken.
Veelgestelde vragen Privium lidmaatschappen
Hoe word ik lid van Privium?
In vijf stappen kunt u lid worden van Privium en genieten van diverse privileges tijdens uw reis via Schiphol.
- Kies het Privium lidmaatschap dat het beste bij u past en voer uw e-mailadres in.
- Als u al een Mijn Schiphol account heeft, vragen wij u om in te loggen, zodat wij alvast enkele gegevens voor u kunnen invullen. Indien u geen Mijn Schiphol account heeft, komt u meteen op het inschrijfformulier terecht.
- Vul het inschrijfformulier in en maak in het formulier een afspraak voor het aanmaken van uw Privium kaart.
- U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging. Hou voor de zekerheid ook uw SPAM-box in de gaten.
- Activeer uw Privium kaart in de Privium ClubLounge Departures. Tijdens uw afspraak maken we de Privium kaart aan met uw paspoortgegevens en unieke irispatroon. Daarna is de Privium kaart direct klaar voor gebruik en gaat uw lidmaatschap in.
Hoe beheer ik mijn Privium lidmaatschap?
U kunt uw lidmaatschap eenvoudig beheren in Mijn Schiphol. Alles bij elkaar in één account: van het wijzigen van persoonsgegevens, inzicht in facturen, uw factuur betalen, lidmaatschap wijzigen tot het reserveren van een parkeerplek.
Wat heb ik nodig om een Privium kaart aan te laten maken?
U dient persoonlijk aanwezig te zijn. Om uw Privium kaart direct klaar te maken voor gebruik, dient u uw geldige paspoort of Europese ID-kaart mee te nemen. Een rijbewijs voldoet niet als legitimatie.
Indien uw partner zijn of haar (Privium Partner) lidmaatschap komt activeren, dan dient u als hoofdlid ook aanwezig te zijn.
Indien uw kind (onder de 18) zijn of haar (Privium Partner) lidmaatschap komt activeren, dan dienen beide ouders aanwezig te zijn. Indien dit niet het geval is, dan dient u een kopie van het paspoort van de andere ouder en een door hem of haar ingevuld toestemmingsformulier te overhandigen. Tevens dient de ouder die niet aanwezig is telefonisch bereikbaar te zijn voor aanvullende vragen.
U kunt in Mijn Schiphol eenvoudig een afspraak maken voor het activeren van een Privium kaart.
Welke betaalmethoden accepteert Privium?
U kunt kiezen om de factuur online te betalen via automatische incasso, iDEAL of creditcard. Ook is het mogelijk om de factuur in één van de Privium lounges te betalen middels een betaalpas of creditcard. Uw voorkeur voor een betaalmethode kunt u aangeven in het inschrijfformulier. Indien u uw betaalmethode wilt aanpassen, kunt u contact met ons opnemen.
Kan ik Privium lid worden zonder Nederlands paspoort?
Ja, als u in het bezit bent van een geldig paspoort of ID-kaart uit één van de landen van de Europese Unie, Liechtenstein, Noorwegen, Zwitserland en IJsland dan kunt u lid worden van Privium.
Als u een asielzoeker of vluchtelingenstatus heeft, kunt u helaas geen lid worden in verband met regelgeving van de Koninklijke Marechaussee. Ook met een verblijfsvergunning kunt u geen Privium lid worden.
Hoe kan ik mijn Privium lidmaatschap opzeggen?
U kunt uw lidmaatschap opzeggen via Mijn Schiphol of direct via dit formulier. Er geldt een opzegtermijn van een maand. Tot aan de door u gekozen einddatum behoudt u de voordelen van uw Privium lidmaatschap. Houd er wel rekening mee dat opzegging binnen het eerste abonnementsjaar niet mogelijk is. Als u uw lidmaatschap opzegt in het eerste jaar, wordt het na een jaar automatisch beëindigd.
-
+31 20 601 4222
Bel ons met uw vraag
-
privium@schiphol.nl
Stuur ons een e-mail
-
Twitter/X @Privium
Ga het gesprek aan of volg ons via Twitter/X
-
Je kunt je vraag stellen via een van onze andere kanalen