Hulp op de luchthaven: Onze Airport Caddies assisteren je graag

Heb je assistentie nodig op de luchthaven? Geef dat meteen bij je luchtvaartmaatschappij of touroperator wanneer je een vliegticket boekt. Vervolgens stuur je de details van je verzoek naar ons door. Zo weet je zeker dat er straks een Airport Caddy voor je klaarstaat wanneer je aankomt op Schiphol.

Een afspraak maken

Heb je hulp nodig vanaf het parkeerterrein, de bushalte, het NS-perron of de toegangsdeur van de terminal? Mail dan naar assistentie@airportcaddy.nl om een afspraak met een assistent te maken.

Vermeld sowieso de volgende gegevens in je e-mail:

  • Vluchtnummer
  • Je voor- en achternaam
  • Datum van je vlucht
  • Hoe laat je op Schiphol bent
    We raden je aan om 3 uur voor vertrek aanwezig te zijn
  • Waar op Schiphol je opgehaald wilt worden
  • Mobiel telefoonnummer
  • Assistentiecode
    • WCHR: passagiers die geen lange afstanden kunnen lopen
    • WCHS: passagiers die geen lange afstanden en trap kunnen lopen
    • WCHC: passagiers die niet kunnen lopen en in hun stoel getild moeten worden
    • Maas DEAF: passagiers die slechthorend of doof zijn
    • Maas BLIND: passagiers die slechtziend of blind zijn
    • DPNA: passagier met een mentale beperking

Geen afspraak, maar toch graag assistentie?

Meld je bij de Assistance-balie als je al ingecheckt bent, of bij een aanmeldzuil als je je nog moet inchecken. Hou er rekening mee dat het zonder afspraak even duurt voordat er een assistent bij je is.

Hier vind je de assistentie-aanmeldpalen:

  • Vertrekhal 3, deur B
  • Vertrekhal 3, deur D
  • Vertrekhal 2, deur E
  • Vertrekhal 1, deur G
  • Meetingpoint treinplatform 1 + 2
  • Traverse WTC
  • In P3 loge
  • Hotelbus buiten bij Schiphol Plaza