Hulp op de luchthaven: Onze Airport Caddies assisteren je graag

Heb je assistentie nodig op de luchthaven? Geef dat meteen aan bij je luchtvaartmaatschappij wanneer je een vliegticket boekt. We adviseren om het in ieder geval minstens 48 uur voor vertrek bij de luchtvaartmaatschappij aan te geven. Op die manier kun je lange wachttijden op Schiphol voorkomen.

Een afspraak maken

Heb je hulp nodig vanaf het parkeerterrein, de bushalte, het NS-perron, de toegangsdeur van de terminal of een andere plek op Schiphol? Mail dan naar assistentie@airportcaddy.nl om een afspraak met een assistent te maken. We helpen je graag.

Vermeld sowieso de volgende gegevens in je e-mail:

  • Vluchtnummer
  • Je voor- en achternaam
  • Datum van je vlucht
  • Hoe laat je op Schiphol bent
    We raden je aan om 3 uur voor vertrek aanwezig te zijn
  • Waar op Schiphol je opgehaald wilt worden
  • Mobiel telefoonnummer
  • Assistentiecode
    • WCHR: passagiers die geen lange afstanden kunnen lopen
    • WCHS: passagiers die geen lange afstanden en trap kunnen lopen
    • WCHC: passagiers die niet kunnen lopen en in hun stoel getild moeten worden
    • DEAF: passagiers die slechthorend of doof zijn
    • BLND: passagiers die slechtziend of blind zijn
    • DEAF/BLND
    • DPNA: passagier met een mentale beperking.

Geen afspraak, maar toch graag assistentie?

Meld je bij de Assistance-balie als je al ingecheckt bent, of bij een aanmeldzuil als je je nog moet inchecken. Hou er rekening mee dat het zonder afspraak even duurt voordat er een assistent bij je is.

Hier vind je de assistentie-aanmeldpalen:

  • Vertrekhal 3, deur B
  • Vertrekhal 3, deur D
  • Vertrekhal 2, deur E
  • Vertrekhal 1, deur G
  • Tegenover de NS ticketbalie ter hoogte van perron 1 + 2
  • Traverse WTC
  • In P3 loge
  • Hotelbus buiten bij Schiphol Plaza