Nieuws: Nieuwe blikvanger voor adverteerders op Schiphol

Brand new Astrovision

Na zeven jaar trouwe dienst hebben we het iconische videoscherm aan het Jan Dellaertplein vervangen door een gloednieuw exemplaar. Ons next generation Astrovision-scherm is een audiovisuele krachtpatser van 81m2, die met een mix van nieuws en branded content moeiteloos de aandacht trekt van forenzen en internationale reizigers.

Gepubliceerd op: 12 december 2019

Niet te missen

Of ze nu van het NS-station komen, uit de bus stappen of net op Schiphol zijn geland: het haarscherpe Astrovision-scherm is waarschijnlijk het eerste ding dat bezoekers zien wanneer ze Schiphol Plaza uitlopen. Hij hangt recht voor de twee hoofduitgangen en vertoont elke dag tussen 6.00 en 0.00 uur een mix van nieuws, advertenties en branded content. Bovendien is dit het enige scherm op Schiphol met audio.

Plein met potentie

Op het Jan Dellaertplein is het 24/7 een komen en gaan van reizigers en forenzen. Jaarlijks worden zo’n 24 miljoen vakantiegangers, dagjesmensen, Schiphol-medewerkers en ov-passagiers hier opgepikt door een taxi, auto of bus. Met een beetje geluk kunnen ze in één keer in hun vervoersmiddel springen, maar vaak staan ze toch een tijdje te wachten. Dan wordt hun aandacht al snel getrokken door het beeld en geluid van het Astrovision.