Promotions: Breng je boodschap tot leven

Richt je campagne zich op de ruim 60 miljoen reizigers die jaarlijks gebruikmaken van Schiphol? Dan passen onze vaste promotiemogelijkheden op de luchthaven in je mediaplan.

Toplocatie

Zien, beleven, verkopen. Bij Promotions maken reizigers kennis met je product of dienst op een toplocatie met een positieve beleving. Je vindt deze vaste promotiepunten op de meest in het oog springende locaties binnen Lounge 1, 2 en 3, op de B-pier, de Schengen reclamecorridor, Schiphol Plaza en het Jan Dellaert Plein.

Geweldig bereik

Met Promotions sla je twee vliegen in één klap. Jaarlijks maken ruim 58 miljoen reizigers gebruik van Schiphol. In Lounge 2 lopen alleen al 1,3 miljoen mensen per maand. Als aankomst- en vertrekpunt voor hun reis, maar ook als overstaplocatie. Schiphol is namelijk de nummer 2 hub-luchthaven van de wereld. Je merknaam vliegt letterlijk over de aardbol.

Veel mogelijkheden

Wil je reizigers op een positieve manier laten kennismaken met je merk? Kies je ervoor om passagiers je product echt te laten proeven, ruiken en voelen of gaat je voorkeur uit naar directe sales? Van brand experience tot product experience... Met Promotions kun je binnen je mediaplan alle kanten op.

Informatie

Denk je dat Promotions een waardevolle rol kan vervullen in je mediacampagne? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.