Nieuws: Amsterdam Airport Schiphol in de ban van de ring

Eigenzinnig, innovatief, opvallend en altijd persoonlijk: zo kun je de customizable juwelen van Choices by DL het beste omschrijven. Ringen, armbanden, colliers en oorbellen van achttien karaats goud, met verwisselbare edelstenen en andere hoogwaardige elementen, die je eindeloos kunt combineren. Debora Leeser is het creatieve brein en de drijvende kracht achter het exclusieve merk, dat al naam maakte in Nederland en nu op het punt staat om Europa te veroveren. Met een oogstrelende pop-up op Amsterdam Airport Schiphol laat Choices by DL zich in september voor het eerst zien aan een breed internationaal publiek.

Gepubliceerd op: 13 september 2019

De meest veelzijdige juwelen ter wereld

Choices by DL maakt de perfecte sieraden voor fashion minded vrouwen. Elke creatie bestaat uit drie elementen, die dankzij een gepatenteerd systeem feilloos in elkaar passen. Daardoor zijn de items even veelzijdig als je kledingkast en eenvoudig af te stemmen op je favoriete outfits en accessoires. Zo stap je ’s ochtends bijvoorbeeld de deur uit met een ring van witgoud, een frame van zwarte diamanten en een geslepen blauwe topaas die matcht met je horloge. ’s Avonds wissel je de steen om voor een groene amethist die perfect past bij je nieuwe jurkje. Elk jaar wordt de Choices-collectie uitgebreid met nieuwe modellen, zodat je oneindig kunt switchen tussen klassiekers en de laatste mode.

choices10

Shinen op Amsterdam Airport Schiphol

De creatieve vrijheid die Choices by DL biedt, staat in de spotlight bij de pop-up in Lounge 1 op Amsterdam Airport Schiphol. Natuurlijk kun je er ringen, armbanden, colliers en oorbellen samenstellen, passen en kopen. Het belangrijkste doel van de stand is echter brand awareness creëren onder Europese passagiers, door de nadruk te leggen op het unieke mix & match-concept. In het midden van de stand staat daarom een prachtige juwelendoos, met een aantal levensgrote ringen. Reizigers kunnen er lekker op los combineren, foto’s maken en hun creaties delen via sociale media (@choicesbydl #choices).

Om de pop-up en het merk extra onder de aandacht te brengen, wordt de actie ondersteund met een mediacampagne in en rond Lounge 1. Na de campagne op Amsterdam Airport Schiphol, zal Choices by DL de stand ook op andere locaties gaan gebruiken. Daarnaast kunnen de juwelendoos en andere componenten uit de stand als losse onderdelen worden ingezet. Bijvoorbeeld tijdens Masters of LXRY en Baselworld.

Eerst Europa, dan de wereld

In de afgelopen tien jaar bouwde Choices by DL in Nederland en België zorgvuldig aan het merk. Daarnaast liet het internationaal van zich horen via onder andere internationale luxury-beurzen en shows in Bloomingdale’s New York. Om de volgende stappen te zetten en de volledige potentie van het merk waar te maken, pakt Choices de komende jaren groots uit in Europa. Zo is Debora in gesprek met potentiële partners in diverse landen. Bovendien kijkt ze al verder dan ons continent. Is hier een stevige basis gelegd, dan komt de Aziatische markt in beeld. Het uiteindelijke doel? Een eigen store op Fifth Avenue. Over tien jaar verwacht Choices by DL zover te zijn.

choices 11

De Gassan-connectie

Choices by DL is een dochteronderneming van Gassan Diamonds, zoals Debora Leeser een dochter van Benno Leeser is (de president-directeur van het familiebedrijf): ze staan op eigen benen, maar zijn toch onlosmakelijk verbonden. Beiden ondernemen in dezelfde geest. Kwaliteit staat voorop, reputatie is alles en exclusiviteit een must. Ook de warme band die al ruim 50 jaar tussen Gassan en Amsterdam Airport Schiphol bestaat, wordt door Choices by DL gedeeld. Met deze mediacampagne bevestigen het vernieuwende juwelenmerk en de luchthaven dat dubbel en dwars.