Nieuws: Nieuw in Vertrekhal 1A: #Snapfly

Wie binnenkort via onze nieuwe vertrekhal reist, zal als een blok vallen voor de interactieve fotokubussen die er staan. De ideale plek om nog even een leuke, grappige, vrolijke foto te maken voordat je vertrekt. Adverteerders kunnen van dit persoonlijke geluksmoment een onvergetelijke branded-ervaring maken.

Gepubliceerd op: 14 september 2017

Vertrekhal 1A

Nu Vertrekhal 1A op Schiphol al enige tijd in gebruik is, wordt de ruimte steeds aantrekkelijker voor adverteerders. De nieuwe #Snapfly-kubussen zijn daar een goed voorbeeld van. Reizigers kunnen in de opvallende blokken een bijzondere foto maken en deze bijvoorbeeld meteen online delen met vrienden en familie. Een mooie kans voor merken om een positieve indruk te maken, want de #Snapfly-cubes zijn zeer geschikt voor allerlei vormen van branding.

Reizigers vallen als een blok voor #Snapfly

Hoe die branding er precies uitziet? Daar hebben merken zelf veel invloed op. Je kunt de #Snapfly-kubussen zien als een moderne photo booth, waarin een of meerdere reizigers poseren voor een door jou geselecteerde achtergrond op een green screen. De blokken zijn niet te missen in de vertrekhal. Ze springen in het oog door het enorme videoscherm aan de achterkant, waarop de actie in de cubes haarscherp te zien is. Met een druk op de knop delen reizigers hun foto’s via verschillende social media-kanalen.

Adverteren met #Snapfly?

Elk jaar reizen zo’n twee miljoen mensen via Vertrekhal 1A naar bestemmingen in heel Europa. Jij kan ervoor zorgen dat ze met een glimlach vertrekken. Wil je weten op welke manieren je jouw merk aan deze interactieve ervaring kan koppelen? Neem contact met ons op via Jérôme Legger, Key Accountmanager +31 6 51221136