Nieuws: Automotive maanden

2017 zijn we op Schiphol begonnen met een schitterende Tesla (model X) in de Schengen Lounge. De reacties van de reizigers waren fantastisch, ze stonden in de rij om een glimp op te vangen van dit bijzondere model met vleugeldeuren. Sinds maart is dit model vervangen door een Audi Q5, die dezelfde reacties opwekt bij de passagiers. Voor beiden auto's schieten de leads omhoog en behalen de merken een enorm bereik!

Gepubliceerd op: 30 maart 2017

Tijdens de campagneperiode staan de modellen vol in de schijnwerpers en zijn het de pronkstukken van de lounge. De hele maand kunnen de reizigers informatie inwinnen over deze modellen en ze van binnen en van buiten ontdekken. De auto's hebben de meest opvallende plek in het midden van Lounge 1 gekregen voor het beste resultaat. En resultaat kwam er, de aandacht die de modellen krijgen is fenomenaal. De reizigers die via Lounge 1 vertrekken, zijn ontzettend nieuwsgierig naar de modellen. De leads schieten omhoog en voor de merken is deze stunt meer dan geslaagd. De targets worden per dag ruim overschreven en regelmatig verdubbeld! Aan de reacties van de reizigers te zien is er vraag naar meer. Wie volgt?