Weekenddienst? Maak gebruik van onze personeelsparkeren pilot: : In 4 stappen naar je parkeerplek

Op deze pagina leggen we je alle stappen van het boekingsproces nog even uit. Is alles je al duidelijk, klik dan op de knop "Reserveer nu je parkeerplek".

Reserveer nu je parkeerplek.

Stap 1 - informeer jezelf

Lees goed de voorwaarden en veelgestelde vragen door, zodat je volledig op de hoogte bent van alle voorwaarden en mogelijkheden.

Stap 2 - vind je schipholpas nummer

Bij de boeking heb je het zescijferig nummer achterop je schipholpas nodig. Op de achterkant staan een aantal getallen. Op de foto hieronder zie je de locatie van het juiste nummer in het rood omlijnd.

Stap 3 - Selecteer datum en vul pasnummer in

Vul, nadat je op nu boeken hebt gedrukt, de in- en uitrijdatum en tijd in. Vul bij het veld referentie het nummer van je Schipholpas in. Druk op bereken prijs om beschikbaarheid en prijs te controleren.

Stap 4 - vul je gegevens in

Kies nu een product en laat de benodigde gegevens achter. Klik hieronder op Reserveer nu je parkeerplek om het proces te starten.

Reserveer nu je parkeerplek.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt het inrijden?

Bij reservering dien je het kenteken op te geven. De slagboom heeft even de tijd nodig om het kenteken te herkennen en geeft vervolgens een kaartje af. Let op: Druk niet zelf al op de knop bij de slagboom, maar wacht totdat er automatisch een parkeerticket wordt uitgegeven. Pak de parkeerticket; de slagboom opent.

Hoe werkt het uitrijden?

Met het kaartje dat je bij het inrijden hebt gehad, rij je weer uit. Je hoeft niet langs de betaalautomaat. Tenzij je beduidend langer hebt geparkeerd, dan gereserveerd (>2uur); Ga dan langs de betaalautomaat met je parkeerkaartje om na te gaan of je moet bijbetalen.

Waarom kan ik niet ook doordeweeks op Schiphol Centrum parkeren?

Op Schiphol Centrum hebben we een beperkt aantal parkeerplekken. Doordeweeks zijn deze parkeerplekken gevuld met kantoorpersoneel van het WTC zelf.

Kan iedereen mee doen aan de pilot?

Nee, het is alleen voor personeel dat al een P30, P40(/44) of P5 abonnement heeft.

Wanneer stopt de pilot?

We zetten de pilot op voor onbepaalde tijd. Indien de pilot zorgt voor een groep tevreden gebruikers wordt de pilot vanzelf een volwaardig parkeerproduct. Indien de pilot niet resulteert in een groep tevreden gebruikers of er wordt misbruik van de pilot gemaakt dan stoppen we de pilot.

Mag ik ook een plek reserveren voor prive-doeleinden?

Nee, dit product is alleen bestemd voor werkdiensten. Je dient dan ook het zescijferig Schipholpasnummer (achterkant Schipholpas aan de korte zijde) in te voeren.

pas