Passen ophalen, inleveren of omruilen - Badge Center

Bij het Badge Center kunnen jouw medewerker Schipholpassen ophalen, inleveren en omruilen. Of jij als werkgever nog iets moet doen? Die informatie vind je hier.

Pas ophalen

Heeft jouw medewerker een Schipholpas nodig? Dan vraag jij hem als werkgever aan. Vervolgens maakt jouw medewerker online een afspraak om hem op te halen. Let op dat hij/zij de juiste spullen meeneemt.

Pas inleveren

Voor het inleveren van een Schipholpas hoeft jouw medewerker geen afspraak te maken. Dit kan gewoon tijdens openingstijden bij het Badge Center. Na inname krijgt de medewerker een bewijs mee.

Kapotte pas omruilen

Jouw medewerker kan een beschadigde of niet-werkende Schipholpas zonder afspraak omruilen bij het Badge Center. Is de pas verlopen? Dan moet je als werkgever opnieuw een aanvraag doen in eVesta en moet de medewerker een afspraak maken om hem op te halen.

Verloren of gestolen pas

Is je medewerker een Schipholpas verloren of is die gestolen? Dan moet diegene dit meteen melden bij het Badge Center: 020 - 601 26 26. Of na sluitingstijd via het Security Control Center: 020 - 601 30 00. Bij autorisaties voor beschermde gebieden moet de werknemer naar de Koninklijke Marechaussee op Schiphol Plaza voor een vermissingsrapport. Meer belangrijke informatie: