Pop-up Dior Sauvage en Joy: Spannende pop-up met twee gezichten

Deze herfst is Dior het stralende middelpunt van Lounge 2, met een switch-up pop-up voor productintroducties binnen twee iconische geurlijnen. In september werden reizigers verleid door de mysterieuze frons van Johnny Depp, die vanachter een nachtelijk haardvuur een licht scheen op het nieuwe parfum van Sauvage. Oktober gaat naar Jennifer Lawrence. Zij is met haar stralende glimlach de belichaming van Joy by Dior, waarvan het nieuwe eau de parfum een ode aan vreugde brengt.

Dior zet verdubbelaar in

De populaire geuren verschillen als dag en nacht. Vrij letterlijk. Want waar mannengeur Sauvage een donkere en spannende vibe heeft, valt vrouwenparfum Joy by Dior op door de lichte, vrolijke, bijna hemelse uitstraling. Omdat beide creaties een eigen podium verdienen, besloot Dior één pop-up met twee gezichten te creëren. Halverwege de tweemaandelijkse campagne werd de stand in no-time omgebouwd en gerestyled. Van Sauvage naar Joy binnen een dag.

Dankzij het Shopping Lightbox Package en andere mediaobjecten in en rond Lounge 2 waren Joy by Dior en Sauvage deze herfst niet te missen voor internationale reizigers. Zo hebben de twee prachtige campagnes met een klinkend contrast hun branding-waarde dubbel en dwars bewezen.

  • Joy: een ode aan vreugde

    JOY by Dior is een ode aan de vreugde en het leven. Een vuurwerk van duizenden bloemen. Een klaterende lach gevat in een beeldschone flacon.

  • Sauvage: rauw en nobel tegelijk

    Sauvage is een creatie geïnspireerd op wijde open vlaktes. Een compositie die gekenmerkt wordt door een rauwe frisheid, tussen kracht en nobelheid.