Nieuwe Obelisk brengt je merk tot leven

Vanaf medio maart tillen we adverteren op onze drukste pier naar een hoger niveau met onze nieuwste blikvanger. Met de Obelisk op D1 kun je alle kanten op – letterlijk en figuurlijk. Door de unieke U-vorm trekt dit driedelige, digitale scherm de aandacht van alle voorbijgangers: of ze nou vetrekken of juist aankomen.

Driedubbele schoonheid

Met 12,7 miljoen passagiers per jaar is de D1-pier de perfecte plek om impact te maken met je merk. De Obelisk is dan ook een ware eyecatcher op een strategische plek. Van welke kant reizigers ook komen, dit indrukwekkende scherm is altijd het stralende middelpunt. En met bewegende content komt de Obelisk helemaal tot leven. Het scherm is bijna 16 meter breed, ruim 2 meter hoog en zal zowel infotainment als branded content vertonen.

Hollandse beleving

De meeste passagiers die via D1 vliegen komen uit Groot-Brittannië en Noord-Amerika, waarvan 40 procent overstapt. Deze reizigers willen we de korte tijd dat ze in Nederland zijn toch graag een Dutch experience geven door middel van digitale videokunst. Sjoerd Mol, student aan kunstacademie ArtEZ, kan dit wat ons betreft het beste: hij laat zich inspireren door de populaire hashtag dutchclouds en op het Obelisk-scherm zijn onze befaamde luchten net zo mooi als in het echt!