MijnRooster app: Altijd en overal inzicht in werkroosters
Veelgestelde vragen
Waar kan ik de app downloaden?
Voor alles rondom roosters maken we gebruik van de ORTEC Employee Self Service app, die je kunt vinden in de Google Play Store en Apple App Store.
Hoe stel ik de app in?
Heb je de rooster-app op je smartphone of tablet staan, zorg er dan voor dat je updates via de app kunt ontvangen. Dit doe je in de accountinstellingen van de app in de Apple App Store of Google Play store. Kom je er niet uit? Bekijk de ORTEC ESS-handleiding.
Instellingen van de app: Domein: app-schipholgroup.ortec-hosting.com Poort: 443 Omgeving: Schipholgroup
Klik hierna op ‘Verder’ Zorg dat er geen spaties achter je invoer staan, want dan lukt inloggen niet.
Ik werk via het uitzendbureau, kan ik de app gebruiken?
Ja dan kan, alleen hebben we wat extra gegevens nodig omdat je een externe medewerker bent. Download het IAM-formulier, vul dit volledig in en stuur het document naar mijnrooster@schiphol.nl. Dan ontvang je snel de inlog-instructies. Nadat je de app hebt gedownload kun je algemene app-instellingen gebruiken. Kom je er niet uit? Bekijk de ORTEC ESS-handleiding.
Waar kan ik nog meer roosters bekijken?
- Medewerkers kunnen terecht op de Employee Self Service-website.
- Op de Management Self Service-website kunnen managers onder andere de roosters van hun teams bekijken.
- Via de ORTEC OWS-website hebben onze planners directe SSO-toegang tot de OWS-planningsomgeving.