
Heb je een bestaande aansluiting waarmee gebruik wordt gemaakt van gas, elektriciteit, drink- of bluswater? En wil je iets wijzigen aan deze aansluiting?
Heb je een (of meer) bestaande aansluiting(en) maar ga je jouw locatie verlaten en komt er een nieuwe partij in jouw pand?