Adverteren werkwijze

Schiphol AdverterenWerkwijze

Wij staan voor kwaliteit

Elk merk heeft een eigen strategie en een eigen doelgroep. Voor ons is elke samenwerking dan ook uniek. Wij bouwen aan lange termijn relaties met onze klanten en kijken samen naar de beste mogelijkheden voor jouw merk op onze airports. Wij zijn dan ook betrokken van intake en briefing tot oplevering en evaluatie.

Bezoek ons

Benieuwd naar de advertentiemogelijkheden voor jouw merk? Onze Accountmanagers nemen je graag mee op tour.

Campagne live in 3 stappen

  • Stap 1

    Intake en briefing

    Onze media professionals staan klaar voor een intake en briefing. We horen graag meer over het merk, visie en doelstellingen en denken graag mee om samen een effectief mediaplan te creëren. 

  • Stap 2

    Mediastrategie samenstellen

    Op basis van het gesprek en de briefing stellen wij een debriefing en mediaplan op. Uiteraard is er de mogelijkheid om feedback te geven en werken we samen aan een mediaplan voor een succesvolle realisatie van de doelstellingen. 

  • Stap 3

    Livegang

    Als het artwork is gecheckt en aangeleverd volgens de aangegeven deadline wordt de campagne gerealiseerd. Eventuele optimalisatie na livegang is mogelijk wanneer het een digitale campagne betreft. Zodra de campagne live gaat wordt er proof of play gestuurd of kan er samen met de Accountmanager een bezoek op de airport worden ingepland om de campagne te zien.   

Hoe werkt adverteren bij Schiphol?








Neem contact op met een van onze Accountmanagers voor advies

Volg Schiphol Media

Blijf op de hoogte voor het laatste nieuws, inspiratie cases en ontwikkelingen.