Online afspraak inplannen: Online afspraak inplannen

Schipholpas ophalen? Dat kan bij het Badge Center. Maak in de agenda hieronder een afspraak. Zo voorkom je lange rijen en wachttijden.

Het Badge Center is op werkdagen geopend van 08:00-13:00 uur.

Schipholpas vervangen? Bijvoorbeeld als hij defect, verloren, gestolen of beschadigd is. Dan hoef je geen afspraak te maken. Kom dan zonder afspraak langs bij het Badge Center.

Let op: In verband met de maatregelen rond het coronavirus is er momenteel een beperkte mogelijkheid om afspraken te maken bij het Badge Center. Met vragen kun je mailen naar toegangszaken@schiphol.nl, met urgente vragen kun je bellen naar 020 - 601 26 26.

Problemen met afsprakenformulier

Momenteel zit er een fout in onderstaande tool waarmee je afspraken bij het badge center kunt maken. Dit betekent dat het formulier een foutmelding geeft wanneer de agenda vol is. We werken aan een oplossing. Voor afspraken na 1 Mei 2021 kan je een afspraak maken via de nieuwe tool.

Is deze pagina klaar met laden? Zie je de agenda niet? Check dan in de instellingen van je browser of JavaScript aanstaat.

Afspraak wijzigen of annuleren

In de digitale agenda kun je je afspraak niet zelf wijzigen of annuleren. Dat kan wel door een e-mail te sturen naar toegangszaken@schiphol.nl. Dan wordt de afspraak geannuleerd. In het geval van een wijziging maak je vervolgens zelf weer een nieuwe afspraak in de digitale agenda.