Chinees Nieuwjaar: Union Pay op Schiphol

UnionPay wilde alle Chinese reizigers op Schiphol een feestelijk Chinees Nieuwjaar bieden. De resultaten waren spectaculair!

Alles uit de kast qua advertenties

De Chinese doelgroep werd optimaal bereikt via mobile promotions, de promo trolley, digital duty free networks in lounge 2 en 3 en een speciale brochure met elf uitgelichte artikelen.

Verkoopcijfers door het dak

De Chinese reizigers waren helemaal weg van de nieuwjaarscampagne. Ten opzichte van dezelfde periode in 2016 verbeterden de salescijfers met 46% en stegen de gemiddelde uitgaven per reiziger met wel 15%. De totale transactie-omzet van UnionPay op Schiphol was 177% hoger. Als klap op de vuurpijl werd er een erg bijzondere deal gesloten. Eén Chinese reiziger kocht tien flessen van een exclusief whiskymerk, ter waarde van € 250.000,-!

  • Digital Shopping Screen

    • Niet te missen voor winkelende reizigers
    • Gelegen in vernieuwde Lounge 2
    • Gemiddelde dwell time van 146 minuten
    • Zet in voor effectieve branding
  • Promo Point Lounge 2

    • Gelegen in het midden van Lounge 2
    • Veel internationale reizigers
    • Grote stopping power
    • Drive to store-mogelijkheid