Tijdelijk personeelsparkeren op Schiphol centrum: In 4 stappen naar je parkeerplek

Op deze pagina leggen we je alle stappen van het boekingsproces nog even uit. Is alles je al duidelijk, klik dan op de knop "Reserveer nu je parkeerplek".

Stap 1 - Informeer jezelf

Lees goed de voorwaarden en veelgestelde vragen door, zodat je volledig op de hoogte bent van alle voorwaarden en mogelijkheden.

Stap 2 - Vind je Schiphol-/bedrijfspasnummer

Bij de boeking heb je je schipholpas of bedrijfspasnummer nodig.

Op de foto hieronder zie je de locatie van nummer van je schipholpas die je dient aan te geven in de reservering. Indien je geen Schipholpas hebt, vul dan je bedrijfspasnummer in.

Stap 3 - Selecteer een datum en product

Kies de datum en tijdstip van jouw voorkeur, geef alleen de periode aan die je daadwerkelijk wenst te parkeren.
Het veld kortingscode kan je negeren, dit is niet van toepassing (er zijn geen kosten verbonden aan deze service).

Stap 4 - Vul je gegevens en pasnummer in

Nadat je het product hebt geselecteerd, ga je door naar de invoer van de persoonlijke gegevens. Vul bij het veld referentie externe partij (onder vluchtgegevens) het nummer van je Schiphol-/bedrijfspas in. Kies een betaalmethode en ga door naar het betaalscherm.

wtc-weekendparkeren

Reserveer nu je parkeerplek.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt het inrijden?

Bij reservering dien je het kenteken op te geven. De slagboom heeft even de tijd nodig om het kenteken te herkennen en geeft vervolgens een kaartje af. Let op: Druk niet zelf al op de knop bij de slagboom, maar wacht totdat er automatisch een parkeerticket wordt uitgegeven. Pak de parkeerticket; de slagboom opent.

Houdt het reserveringsnummer die je in de emailbevestiging hebt ontvangen bij het inrijden bij de hand. Indien kentekenherkenning niet werkt, kan je met je reserveringsnummer je melden via de intercom.

Hoe werkt het uitrijden?

Met het kaartje dat je bij het inrijden hebt gehad, rij je weer uit. Je hoeft niet langs de betaalautomaat. Tenzij je beduidend langer hebt geparkeerd, dan gereserveerd (>2uur); Ga dan langs de betaalautomaat met je parkeerkaartje om na te gaan of je moet bijbetalen.

Kan iedereen gebruik maken van deze service?

Nee, het is alleen voor personeel die voor werk op Schiphol Centrum dient te zijn en in bezit is van een Schiphol-/bedrijfspas. Daarbij houden wij dezelfde bedrijfspassen aan zoals deze geldt voor het JAS-abonnement. Voor meer informatie over welke passen dit zijn, klik hier.

Wanneer stopt deze service?

Deze service loopt tot nader order.

Mag ik ook een plek reserveren voor prive-doeleinden?

Nee, dit product is alleen bestemd voor werkdiensten. Je dient dan ook het zescijferig Schipholpasnummer (achterkant Schipholpas aan de korte zijde) in te voeren.

pas