Nieuws: Internationale reizigers waarderen ons met beste customer service in de winkels

Het is een van de mooiste prijzen die je als luchthaven kunt winnen: de Travel Retail Award in de categorie ‘Best Airport for Customer Service 2019’! Een fantastisch resultaat waar we met z’n allen ontzettend trots op kunnen zijn.

Gepubliceerd op: 17 juni 2019

Ongeveer 5.000 internationale reizigers brachten hun stem uit waarbij zij het winkelpersoneel op diverse luchthavens beoordeelden op klantvriendelijkheid, pro-activiteit en werkwijze. “Dat passagiers van over de hele wereld ons de hoogste waardering geven als het gaat om customer service, is een fantastische beloning voor jullie inzet om dagelijks de verwachtingen van onze reizigers te overtreffen”, zegt Tanja Dik, directeur Consumer Products & Services.

“We hebben continue voor ogen de tijd die passagiers op Schiphol doorbrengen zo waardevol mogelijk te laten zijn. Bij de totale reiservaring op onze luchthaven vormt een prettige en zorgeloze winkelervaring een enorm belangrijke rol. Ik wil jullie dan ook van harte feliciteren met deze prestigieuze prijs en bedanken voor jullie geweldige inzet voor onze passagiers. Deze award is een prachtige bevestiging dat alle inspanningen worden gewaardeerd.”

De andere luchthavens in de race voor deze prijs waren Singapore Changi Airport, Abu Dhabi International Airport, Dubai International Airport, Hong Kong International Airport. De prijs is bekend geworden en uitgereikt in Singapore door TR Business, een Brits travel- & retail mediaplatform.

Op de foto: Wieke Vrielink, Manager Consumer Marketing bij Amsterdam Airport Schiphol & Tanja Dik, Directeur Consumer Products & Services bij Amsterdam Airport Schiphol.