Veelgestelde vragen Privium - Alles wat u wilt weten over Privium

Bent u al Privium lid? Of overweegt u om lid te worden? Heeft u vragen over de irisscan, uw Privium kaart of een van onze lounges? Hier vindt u alle antwoorden op de veelgestelde vragen over Privium.

Vragen over lid worden en uw lidmaatschap

1. Hoe kan ik lid worden van Privium?
2. Ik heb geen Nederlands paspoort. Kan ik wel lid worden van Privium?
3. Ik heb geen Europees paspoort maar sta wel ingeschreven bij het Registered Traveller Programme (RTP-NL). Kan ik lid worden van Privium?
4. Ik heb een diplomatenstatus maar geen Europees paspoort. Kan ik lid worden van Privium?
5. Ik heb een dubbele nationaliteit. Kan ik lid worden van Privium?
6. Kan ik lid worden met een verlopen paspoort of noodpaspoort?
7. Is Privium ook toegankelijk voor rolstoelgebruikers?
8. Moet ik een frequent flyer zijn om lid te worden van Privium?
9. Wanneer is mijn Privium kaart klaar en kan ik door de irisscan?
10. Wat moet ik meenemen als ik mijn Privium kaart wil laten aanmaken?
11. Hoe kan ik upgraden van Privium Basic naar Privium Plus?
12. Hoe kan ik mijn Privium lidmaatschap opzeggen?
13. Hoe kan ik mijn Privium proefabonnement opzeggen?

Vragen over uw Privium kaart

1. Krijg ik ieder jaar een nieuwe Privium kaart?
2. Wat moet ik doen als ik mijn Privium kaart heb verloren?
3. Kan ik Privium gebruiken als ik mijn kaart ben vergeten?
4. Moet ik mijn paspoort meenemen als ik reis met Privium?
5. Kan ik Privium gebruiken met een verlopen paspoort?
6. Wat moet ik doen als de Privium doorgang ‘membership expired’ aangeeft?
7. Wordt er gecontroleerd of ik een ticket of boarding pass heb?
8. Kan ik mijn Privium kaart uitlenen voor parkeren?
9. Waarom is mijn Privium Plus kaart geblokkeerd bij de Privium parkeergarage?
10. Is de Privium kaart veilig?

Vragen over de irisscan

1. Hoe lang moet ik zijn om gebruik te kunnen maken van de irisscan?
2. Hoe werkt de irisscan bij de grenspassage?
3. Wat gebeurt er als de irisscan niet lukt?
4. Wanneer is de irisscan bij de grenspassage geopend?

Vragen over de Privium ClubLounge

1. Wanneer kan ik gebruikmaken van de Privium ClubLounge?
2. Kan ik introducés meenemen naar de Privium ClubLounge?

Vragen over de Privium Airside Lounge

1. Wanneer kan ik gebruikmaken van de Privium Airside Lounge?
2. Wat zijn de openingstijden van de Privium Airside Lounge?
3. Blijft de Privium Airside Lounge open ’s avonds als mijn vlucht vertraagd is?
4. Mag ik de Privium Airside Lounge bezoeken als ik aankom met een vlucht op Schiphol?
5. Mag ik de Privium Airside Lounge in het Niet-Schengen deel van de terminal ook bezoeken als ik reis op een Schengen vlucht ?
6. Kan ik introducés meenemen naar de Privium Airside Lounge?
7. Kan ik in de Privium Airside Lounge een irisscan laten doen om Privium lid te worden?
8. Ik ben zojuist mijn kaart verloren; kan ik een nieuwe kaart krijgen in de Privium Airside Lounge?
9. Is er in de Privium Airside Lounge ook Marechaussee aanwezig voor paspoortupdates?
10. Kan ik aan de balie van de Privium Airside Lounge terecht voor het maken van een afspraak in de agenda?
11. Ik wil graag mijn lidmaatschap stopzetten; kan ik dat aan de balie van de Privium Airside Lounge doorgeven?
12. Hoe staat het met de food & beverage in de Privium Airside Lounge: is dat hetzelfde buffet en assortiment als in de Privium Clublounge?
13. Waarom wordt er gesproken over een “voorlopige” lounge?
14. Worden verloren voorwerpen in de Privium Airside Lounge opgeslagen of gaan ze naar Lost and Found?
15. Mag ik met enkele zakenrelaties/collega’s gaan vergaderen in de Privium Airside Lounge?

Kunnen we je ergens mee helpen?

Veelgestelde vragen Contact Bel 0900 0141