Veelgestelde vragen Privium: Alles wat u wilt weten over Privium

Bent u al Privium lid? Of overweegt u om lid te worden? Heeft u vragen over de irisscan, uw Privium kaart of een van onze lounges? Hier vindt u alle antwoorden op de veelgestelde vragen over Privium.

Alle vragen en onderwerpen op een rij

Lid worden

Hoe word ik lid van Privium?

In vijf stappen kunt u lid worden van Privium en genieten van diverse privileges tijdens uw reis via Schiphol.

  1. Kies het Privium lidmaatschap dat het beste bij u past en voer uw e-mailadres in.
  2. Als u al een Mijn Schiphol account heeft, vragen wij u om in te loggen, zodat wij alvast enkele gegevens voor u kunnen invullen. Indien u geen Mijn Schiphol account heeft, komt u meteen op het inschrijfformulier terecht.
  3. Vul het inschrijfformulier in en maak in het formulier een afspraak voor het aanmaken van uw Privium kaart.
  4. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging. Hou voor de zekerheid ook uw SPAM-box in de gaten.
  5. Activeer uw Privium kaart in de Privium ClubLounge Departures. Tijdens uw afspraak maken we de Privium kaart aan met uw paspoortgegevens en unieke irispatroon. Daarna is de Privium kaart direct klaar voor gebruik en gaat uw lidmaatschap in.

Moet ik een frequent flyer zijn om lid te worden van Privium?

Nee, u kunt altijd lid worden van Privium, ongeacht met welke luchtvaartmaatschappij u reist, hoe vaak u vliegt en of u economy-, business- of first class reist.

Kan ik Privium lid worden zonder Nederlands paspoort?

Ja, als u in het bezit bent van een geldig paspoort of ID-kaart uit één van de landen van de Europese Unie, Liechtenstein, Noorwegen, Zwitserland en IJsland dan kunt u lid worden van Privium.

Als u een asielzoeker of vluchtelingenstatus heeft, kunt u helaas geen lid worden in verband met regelgeving van de Koninklijke Marechaussee. Ook met een verblijfsvergunning kunt u geen Privium lid worden.

Wat kan ik doen als ik geen e-mailbevestiging van mijn aanmelding, wijziging of afspraak heb ontvangen?

Wellicht is de e-mail in uw SPAM-box terecht gekomen. Zo niet, neemt u dan contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Hoe kan ik mijn Partner aanmelden voor Privium?

U kunt in Mijn Schiphol op de landingspagina onder het tabje “lidmaatschap” een Partner abonnement voor uw partner aanvragen. Kijk hier voor meer informatie en de voorwaarden van het Partner lidmaatschap.

Ik ben Privium lid geweest. Kan ik mijn Privium lidmaatschap heractiveren?

Indien u binnen 2 jaar wilt heractiveren en u heeft uw Privium kaart nog, dan kunnen wij in veel gevallen uw kaart op afstand weer activeren. Conform privacy regels en de voorwaarden mogen wij uw gegevens maximaal 2 jaar na opzegging bewaren. Dus als deze termijn verstreken is, dient u zich weer opnieuw aan te melden via de reguliere route. Neemt u contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Ik heb een diplomatenstatus maar geen Europees paspoort. Kan ik lid worden van Privium?

Op dit moment kan dat helaas nog niet.

Ik heb een dubbele nationaliteit. Kan ik lid worden van Privium?

Dat kan zolang u in het bezit bent van een paspoort van een land dat behoort tot de Europese Unie, Liechtenstein, Zwitserland, Noorwegen of IJsland.

Kan ik lid worden met een verlopen paspoort of noodpaspoort?

Nee, helaas kunt u hiermee geen Privium lidmaatschap aanvragen.

Wanneer gaat mijn lidmaatschap in?

Tijdens uw afspraak in de Privium ClubLounge Departures maken wij uw Privium kaart aan, inclusief een scan van uw iris voor de snelle grenspassage. Uw kaart is daarna direct klaar voor gebruik en uw lidmaatschap gaat op dat moment in.

Wat heb ik nodig om een Privium kaart aan te laten maken?

U dient persoonlijk aanwezig te zijn. Om uw Privium kaart direct klaar te maken voor gebruik, dient u uw geldige paspoort of Europese ID-kaart mee te nemen. Een rijbewijs voldoet niet als legitimatie.

Indien uw partner zijn of haar (Privium Partner) lidmaatschap komt activeren, dan dient u als hoofdlid ook aanwezig te zijn.

Indien uw kind (onder de 18) zijn of haar (Privium Partner) lidmaatschap komt activeren, dan dienen beide ouders aanwezig te zijn. Indien dit niet het geval is, dan dient u een kopie van het paspoort van de andere ouder en een door hem of haar ingevuld toestemmingsformulier te overhandigen. Tevens dient de ouder die niet aanwezig is telefonisch bereikbaar te zijn voor aanvullende vragen.

U kunt in Mijn Schiphol eenvoudig een afspraak maken voor het activeren van een Privium kaart.

Betalingen en facturen

Welke betaalmethoden accepteert Privium?

U kunt kiezen om de factuur online te betalen via automatische incasso, iDEAL of creditcard. Ook is het mogelijk om de factuur in één van de Privium lounges te betalen middels een betaalpas of creditcard. Uw voorkeur voor een betaalmethode kunt u aangeven in het inschrijfformulier. Indien u uw betaalmethode wilt aanpassen, kunt u contact met ons opnemen.

Hoe kan ik de factuur voor mijn lidmaatschap toegestuurd krijgen?

U kunt in Mijn Schiphol uw factuur terugvinden. U kunt uw factuur daar bekijken, downloaden en ook meteen betalen. Indien uw lidmaatschap deel uitmaakt van een Corporate Account, dan zijn de facturen alleen in te zien door de beheerder van dit account.

Wat kan ik doen als ik mijn lidmaatschap heb opgezegd, maar toch een aanmaning heb ontvangen?

Neemt u dan contact met ons op, wij bekijken graag met u wat er aan de hand is.

Lidmaatschap wijzigen of opzeggen

Hoe kan ik mijn NAW/persoonlijke gegevens wijzigen?

U kunt zelf in Mijn Schiphol uw correspondentie- en adresgegevens wijzigen

Hoe kan ik mijn abonnementsvorm wijzigen?

U kunt in Mijn Schiphol uw abonnement wijzigen. Van Basic naar Plus kan altijd; van Plus naar Basic is pas mogelijk na het eerste lidmaatschapsjaar. Bij het doorvoeren van een wijziging kunt u zelf een ingangsdatum selecteren. Bij het wisselen van lidmaatschap (Plus naar Basic of Basic naar Plus) dient er een nieuwe kaart aangemaakt te worden in de Privium ClubLounge Departures. U kunt in Mijn Schiphol hier een afspraak voor maken.

Hoe kan ik mijn Privium lidmaatschap opzeggen?

U kunt uw lidmaatschap opzeggen via Mijn Schiphol of direct via dit formulier. Er geldt een opzegtermijn van een maand. Tot aan de door u gekozen einddatum behoudt u de voordelen van uw Privium lidmaatschap. Houd er wel rekening mee dat opzegging binnen het eerste abonnementsjaar niet mogelijk is. Als u uw lidmaatschap opzegt in het eerste jaar, wordt het na een jaar automatisch beëindigd.

Hoe werkt het opzeggen van een Privium lidmaatschap in geval van een overlijden?

Een opzegging als gevolg van overlijden kunt u per mail naar privium@schiphol.nl of telefonisch via 020 601 4222 aan ons doorgeven. Afhankelijk van de lidmaatschapstermijn kan er een restitutie worden uitgekeerd, mits het lopende jaar al is voldaan.

Eindigt het Partner lidmaatschap automatisch als ik als hoofdlid mijn lidmaatschap opzeg?

Ja, het Partner lidmaatschap eindigt automatisch op de ingevoerde einddatum naar keuze.

Privium kaart

Kan ik mijn Privium kaart uitlenen?

Nee, dit is niet toegestaan en heeft schorsing tot gevolg. Uw Privium kaart is gekoppeld aan uw reisdocument en is daarom strikt persoonlijk. Bij overtreding volgt een proces verbaal van de Koninklijke Marechaussee en een schorsing voor minimaal 3 maanden. Bij herhaling kan een schorsingsperiode van 10 jaar van toepassing zijn. Kijk voor meer informatie in de Algemene Voorwaarden.

Krijg ik ieder jaar een nieuwe Privium kaart?

Nee, u behoudt dezelfde Privium kaart en deze is 10 jaar geldig. In geval van diefstal, verlies of beschadiging kunt u vanzelfsprekend een nieuwe kaart aan laten maken. Ook bij het wisselen van lidmaatschap (Plus naar Basic of Basic naar Plus) dient er een nieuwe kaart te worden aangemaakt in de Privium ClubLounge Departures.

Bent u nog in het bezit van de witte kaart met QR code die u bij uw Privium lidmaatschap activatie heeft ontvangen? Neemt u deze dan mee naar uw afspraak, want dan is het maken van een nieuwe irisscan vaak niet nodig.

Wat moet ik doen als mijn paspoort en/of Europese ID-kaart is verlopen?

Uw nieuwe paspoort en/of Europese ID-kaart moet aan uw Privium kaart worden gekoppeld in de Privium ClubLounge Departures. Maak daarvoor eenvoudig een afspraak via Mijn Schiphol. Neem uw nieuwe paspoort of Europese ID-kaart mee naar uw afspraak.

Wat moet ik doen als ik mijn Privium kaart ben verloren?

Meld het verlies van uw Privium kaart zo snel mogelijk aan ons via 020 601 4222 of stuur een e-mail naar privium@schiphol.nl. Wij blokkeren uw kaart, zodat er geen gebruik meer kan worden gemaakt van de Privium faciliteiten. Voor uw nieuwe Privium kaart maakt u een afspraak in Mijn Schiphol. Neem een geldig paspoort of Europese ID-kaart mee. Een rijbewijs voldoet niet als legitimatie.

Bent u nog in het bezit van de witte kaart met QR code die u bij uw Privium lidmaatschap activatie heeft ontvangen? Neemt u deze dan mee naar uw afspraak, want dan is het maken van een nieuwe irisscan vaak niet nodig.

Wat kan ik doen als mijn Privium kaart niet meer werkt en/of kapot is?

Wij adviseren u om langs te komen bij ons in de Privium ClubLounge Departures, dan kijken wij graag met u wat er met uw Privium kaart aan de hand is. Bent u nog in het bezit van de witte kaart met QR code die u bij uw Privium lidmaatschap activatie heeft ontvangen? Neemt u deze dan mee, want dan is het maken van een nieuwe irisscan vaak niet nodig. Neem voor de zekerheid ook uw geldige paspoort of Europese ID-kaart mee.

Kan ik mijn huidige Privium kaart omruilen naar een nieuwe contactloze Privium kaart?

Dit is mogelijk, wij nodigen u hiervoor uit in de Privium ClubLounge Departures. Uw huidige kaart blijft gewoon actief tot het moment dat u uw kaart omwisselt. Met de contactloze kaart kunt u uw reis nóg sneller vervolgen.

Bent u nog in het bezit van de witte kaart met QR code die u bij uw Privium lidmaatschap activatie heeft ontvangen? Neemt u deze dan mee, want dan is het maken van een nieuwe irisscan vaak niet nodig. Neem voor de zekerheid ook uw geldige paspoort of Europese ID-kaart mee, en uw huidige Privium kaart.

Ook uw partner en/of kind zijn van harte welkom om hun contactloze Privium kaart op te halen. Let op; zij dienen zelf aanwezig te zijn om hun nieuwe kaart te ontvangen. Ook Privium Partner leden dienen hun huidige kaart, witte QR-code kaart en geldig paspoort of Europese ID-kaart mee te nemen.

Wat moet ik doen als de Privium doorgang ‘membership expired’ aangeeft?

Dit betekent dat uw lidmaatschap (tijdelijk) is beëindigd. Om uw lidmaatschap te heractiveren, neemt u contact op met Privium of meld u zich bij de Privium ClubLounge Departures.

Kan ik gebruik maken van de Privium faciliteiten als ik mijn kaart ben vergeten?

Nee, uw Privium kaart is uw toegangsbewijs voor het Priority wachtgebied bij security en de irisscan bij de grenspassage. Ook voor gebruik van de Privium Lounges, de parkeergarages en de business class check-in bij deelnemende luchtvaartmaatschappijen heeft u uw Privium Plus kaart nodig (in combinatie met een boarding pass voor een vertrekkende vlucht van die dag).

Kan ik mijn oude Privium kaart nog gebruiken als ik een nieuwe Privium kaart heb ontvangen?

Nee, uw oude kaart levert u in wanneer u een nieuwe Privium kaart van ons ontvangt.

Moet ik mijn paspoort meenemen als ik reis met Privium?

Ja, Privium is enkel een aanvulling op uw standaard benodigde reisdocumenten. U moet zich altijd en overal kunnen legitimeren met een geldig reisdocument (paspoort of Europese ID-kaart). De Koninklijke Marechaussee kan er naar vragen. Bovendien moet u bij binnenkomst in het land van bestemming altijd een geldig reisdocument laten zien.

Wordt er gecontroleerd of ik een ticket of boarding pass heb?

Ja, de Koninklijke Marechaussee en het securitypersoneel kunnen hierop controleren. Bij het betreden van het priority wachtgebied bij security en bij de irisscan dient u dus in het bezit te zijn van een geldig reisdocument en boarding pass. Dit is vastgelegd in de Algemene Voorwaarden. Ook in de Privium Lounges dient u een boarding pass (voor uw vertrekkende vlucht van die dag) bij zich te hebben.

Waarom is mijn Privium Plus kaart geblokkeerd bij de Privium parkeergarage?

De Privium Plus kaart kan worden geblokkeerd wanneer de factuur niet is betaald, de kaart vervangen is door een nieuwe kaart (de oude kaart wordt dan automatisch geblokkeerd) of de kaart is geregistreerd als gestolen / verloren. Voor vragen kunt u contact opnemen met Privium of meld u zich bij de Privium ClubLounge Departures.

Privium poort en irisscan

Kan ik altijd gebruikmaken van de Privium poorten?

U kunt alleen gebruikmaken van de Privium poorten indien u een geldige boarding pass heeft voor een vertrekkende vlucht voor die dag. Daarnaast willen wij u erop wijzen dat uw Privium kaart strikt persoonlijk is. Uw Privium kaart is namelijk gekoppeld aan uw persoonlijke reisdocument. U mag de kaart niet uitlenen. Bij overtreding volgt een proces verbaal van de Koninklijke Marechaussee en een schorsing voor minimaal 3 maanden. Bij herhaling kan een schorsingsperiode van 10 jaar van toepassing zijn. Kijk voor meer informatie in de Algemene Voorwaarden.

Hoe werkt de irisscan bij de grenspassage?

  1. Open de poort met uw Privium kaart.
  2. Ga op de voetjes staan en kijk recht vooruit in de spiegel.
  3. Houd uw hoofd stil (volg dus niet de camera die op en neer kan bewegen) en de irisscan zoekt automatisch uw iris.
  4. De scan wordt vergeleken met onze database. Het poortje opent zodra u herkend bent.

Klik hier voor een uitgebreide uitleg over het gebruik van de Privium poorten en irisscan.

Wat gebeurt er als de irisscan niet lukt?

Wanneer de irisscan niet lukt, wordt u naar voren geleid naar de reguliere paspoortcontrole. U hoeft in dat geval niet achter in de rij aan te sluiten.

Heeft u terugkerende problemen met de irisscan? Meld dit bij uw volgende bezoek in de Privium ClubLounge Departures, mogelijk dient er een nieuwe scan gemaakt te worden. Houd er wel rekening mee dat de Koninklijke Marechaussee ook steekproefsgewijs controles uitvoert, waardoor het soms lijkt alsof de irisscan niet lukt.

Hoe lang moet ik zijn om gebruik te kunnen maken van de irisscan?

In verband met het individueel kunnen aanbieden van de iris aan de scanner, dient u langer dan 1.55 meter te zijn.

Wanneer is de irisscan Privium doorgang bij de grenspassage geopend?

Zodra de grensdoorgangen bij de paspoortcontrole in de terminal geopend zijn, kunt u gebruikmaken van de irisscan in de Privium poorten om de grens te passeren. Mocht een grensdoorgang bij vertrek, aankomst of transfer gesloten zijn, dan is ook de Privium poort hier gesloten. U kunt dan gebruikmaken van een Privium poort op een andere grensdoorgang in de terminal.

Privium Lounges

Wanneer kan ik gebruikmaken van de Privium Lounges?

Op vertoon van uw Privium Plus kaart en een boarding pass van die dag kunnen Privium Plus leden en Privium Partner leden (in gezelschap van het Privium Plus lid) gebruikmaken van de lounge faciliteiten.

De Privium Lounges achter security (Privium ClubLounge West en de Privium ExpressLounge) kunt u zowel bij aankomst als vertrek bezoeken. De Privium ClubLounge Departures is alleen toegankelijk bij een vertrekkende vlucht voor die dag. Meereizende kinderen, baby’s en partners zonder Privium kaart hebben geen toegang tot de Privium Lounges. Huisdieren zijn in de Privium Lounges alleen toegestaan in een afgesloten kooi. De huisregels van onze Privium Lounges vindt u hier.

Daarnaast hebben Privium Plus leden (en meereizende Partner leden) gratis toegang tot de Aspire Lounge op Eindhoven Airport en de Prima Vista Lounge op Rotterdam The Hague Airport.

Tot slot kunnen reizigers met een Privium Lounge Voucher gebruik maken van één van de Privium Lounge.

Kan ik introducés meenemen naar de Privium Lounges?

Als Privium Plus lid zijn uw gasten ook welkom in de Privium Lounges indien zij ouder zijn dan 12 jaar en in het bezit van een boarding pass voor die dag. U kunt aan de balie in alle Privium Lounges een Lounge Voucher kopen voor € 35. Deze voucher geeft uw introducé 3 uur lang toegang tot één van onze lounges. Als uw introducé ter plekke besluit lid te worden van Privium Plus, dan worden de kosten van de Lounge Voucher verrekend met de kosten van het lidmaatschap. U kunt het lidmaatschap alleen in de Privium ClubLounge Departures voor security activeren. De andere Privium Lounges kennen geen voorzieningen om een iris te scannen en lid te worden van Privium.

Wat zijn de openingstijden van de Privium Lounges?

  • De Privium ClubLounge Departures is dagelijks geopend van 05.30 tot 21.00 uur.
  • De Privium ClubLounge West is dagelijks geopend van 05.30 tot 21.00 uur.
  • De Privium ExpressLounge is dagelijks geopend van 05:30 tot 21:00 uur.

Komt u uw lidmaatschap activeren of een nieuwe kaart aanmaken? Dit kan van 06.00 tot 20.30 uur in de Privium ClubLounge Departures.

De actuele openingstijden van de Aspire Lounge op Eindhoven Airport en de Prima Vista Lounge op Rotterdam The Hague Airport vindt u op hun website.

Mag ik de Privium Lounges achter security bezoeken als ik aankom met een vlucht op Schiphol?

Ja, op vertoon van uw Privium Plus kaart en een boarding pass van die dag kunnen Privium Plus leden en Privium Partner leden (in gezelschap van het Privium Plus lid) gebruikmaken van de faciliteiten van de Privium ClubLounge West en de Privium ExpressLounge bij vertrek en aankomst. De Privium ClubLounge Departures is alleen toegankelijk met een boarding pass voor een vertrekkende vlucht voor die dag.

In welke lounge kan ik een irisscan laten maken?

Dit kan alleen in de Privium ClubLounge Departures voor security. De andere Privium Lounges kennen geen voorzieningen om een iris te scannen en lid te worden van Privium.

(Het maken van) afspraken en Mijn Schiphol

Hoe kan ik een afspraak maken of verzetten?

U kunt in Mijn Schiphol eenvoudig een afspraak maken of uw afspraak wijzigen. Ook kunt u daar uw afspraak annuleren. Lukt dit niet, neemt u dan contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Indien de kaart, het gekoppelde reisdocument of het lidmaatschapstype gewijzigd dient te worden, krijgt u afspraakvenster te zien in uw Mijn Schiphol account. Hier maakt u eenvoudig een afspraak in de Privium ClubLounge Departures. De afspraak wordt getoond op de landingspagina van uw Mijn Schiphol account en kunt u via dezelfde stappen wijzigen. Voor het verwijderen van een afspraak kunt u telefonisch contact opnemen.

Kan ik zonder afspraak langskomen om zaken te regelen in de Privium ClubLounge Departures?

Ja, dit is mogelijk, maar het is afhankelijk van onze capaciteit of wij u op dat moment kunnen helpen. Mensen met een afspraak gaan voor. Wilt u er zeker van zijn snel geholpen te worden? Dan adviseren wij u een afspraak te maken via Mijn Schiphol.

Wat is Mijn Schiphol?

Mijn Schiphol is een digitaal platform dat gekoppeld is aan uw Privium lidmaatschap en waar u verschillende zaken eenvoudig zelf kunt inzien en regelen.

In uw Mijn Schiphol account kunt u de volgende zaken beheren:

  • Afspraken maken voor het langskomen bij ons in de Privium ClubLounge Departures (voor vernieuwd reisdocument, nieuwe Privium kaart, irisscan).
  • Mijn Schiphol toont meldingen wanneer er actie vereist is
  • Facturen betalen en inzien
    • van uzelf
    • van Partner leden
  • Persoonlijke gegevens wijzigen/toevoegen
  • Partner leden toevoegen/inzien
  • Uw lidmaatschapstype wijzigen
  • Uw parkeerplaats reserveren (d.m.v. automatische synchronisatie met uw Privium gegevens)

Klik hier voor meer informatie over Mijn Schiphol, of log in op Mijn Schiphol.

Ik ben mijn inloggegevens voor Mijn Schiphol kwijt. Wat nu?

U kunt uw wachtwoord opnieuw aanvragen via de inlogpagina. Klik hiervoor op ‘Nieuw wachtwoord kiezen’ en vul uw e-mailadres in. Wij sturen u dan een link om uw wachtwoord te resetten. Mocht u nog steeds problemen ervaren met inloggen, neem dan contact met ons op.

Dien ik alles online te regelen in Mijn Schiphol of kan ik ook contact opnemen?

U kunt altijd contact met ons opnemen of langskomen bij onze balie in de Privium ClubLounge Departures om uw lidmaatschap of gegevens te laten aanpassen. Echter kunt u via Mijn Schiphol de meeste wijzigingen gemakkelijk en snel doorvoeren.

Mijn lidmaatschap via American Express

Ik heb mij (en/of mijn partner) via American Express aangemeld bij Privium, maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

De aanvraag wordt doorgaans binnen 2 weken door ons verwerkt. U ontvangt hier dus niet direct een bevestiging van. Indien u na 2 weken nog geen bevestiging heeft gehad, adviseren we u navraag te doen bij American Express.

Ik wil het Privium lidmaatschap via American Express omzetten naar een lidmaatschap bij Privium, hoe werkt dit?

Het verzoek tot wijziging dient per mail aangevraagd te worden, met vermelding van het lidnummer en de gewenste ingangsdatum. Vervolgens nemen wij het verzoek in behandeling.

Ik krijg facturen van Privium, maar ik heb een lidmaatschap via American Express. Wat nu?

Neem contact met ons op, zodat wij kunnen uitzoeken wat hier de oorzaak van is.

Mijn American Express kaart is beëindigd. Wat betekent dit voor mijn Privium lidmaatschap?

In lijn met de Algemene Voorwaarden van American Express, loopt uw Privium lidmaatschap wel door, ook al is uw American Express Platinum kaart beëindigd. Dit betekent dat de kosten voor het Privium lidmaatschap voor uw eigen rekening zijn, vanaf het moment dat uw American Express Platinum kaart stop is gezet. Na beëindiging van American Express ontvangt u van ons de factuur voor uw bijdrage.

Indien u vragen heeft of uw Privium lidmaatschap toch wenst te beëindigen, neemt u dan contact met ons op.

Overige vragen

Is Privium ook toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

U bent altijd welkom om Privium lid te worden, ook als rolstoelgebruiker. Echter, is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van álle Privium voordelen. Zo zijn de doorgangen bij de grenspassage en het priority wachtgebied voor security helaas niet toegankelijk voor rolstoelen. U kunt hier gebruikmaken van de reguliere doorgangen voor mindervaliden. Al onze Privium Lounges zijn wél toegankelijk voor rolstoelgebruikers. De Privium ClubLounge Departures is bereikbaar per lift.

Neem contact op via:

  • +31 20 601 4222

    Bel ons met uw vraag

  • privium@schiphol.nl

    Stuur ons een e-mail

  • Twitter/X @Privium

    Ga het gesprek aan of volg ons via Twitter/X