Jouw auto,
onze zorg.
Parkeren op Schiphol
P1 Parkeren
De beste keuze voor wie zelf op loopafstand van de vertrekhal wil parkeren. Voor korte reizen en halen of brengen.

P3 Lang Parkeren Garage
Een slimme keuze om je vakantie goed te beginnen. Overdekt parkeren, gelegen naast de snelweg en in slechts een paar minuten met de bus bij de vertrekhal.

P3 Lang Parkeren Terrein
Een slimme keuze om je vakantie goed te beginnen. Gelegen naast de snelweg en in slechts een paar minuten met de bus bij de vertrekhal.

P6 Valet
Zorgeloos en direct op reis. Met een gerust hart je auto achterlaten op loopafstand van de vertrekhal.

P1 Halen en Brengen
Het gemak en de zekerheid van een parkeerplaats dicht bij de terminal voor als je iemand wegbrengt of ophaalt.

Meest gezocht
Kan ik een parkeerreservering wijzigen, verlengen of annuleren?
Je kunt jouw parkeerreservering tot 24 uur van te voren kosteloos wijzigen of verlengen. Ben je al ingereden? Dan is verlengen niet meer mogelijk. Er zullen dan extra kosten in rekening worden gebracht, die je bij terugkomst kunt betalen bij de betaalautomaat.
Wijzigen van bijvoorbeeld de data van parkeren, het kenteken van je auto of je persoonlijke gegevens is kosteloos. Belangrijk: als je je reservering wijzigt, krijg je automatisch een nieuw reserveringsnummer. Bewaar de bevestiging van je reservering (en eventuele wijzigingen die we je per mail sturen) goed. Daarin vind je de meest complete informatie.
Je ontvangt alleen restitutie van je parkeergeld als je bij het maken van je reservering hebt gekozen voor de annuleringsoptie. Deze voeg je eenvoudig toe bij het maken van je reservering. De € 5,- die je betaalt voor de annuleringsoptie krijg je bij een annulering niet terug.
Privium Plus leden kunnen altijd kosteloos hun parkeerreservering annuleren of wijzigen (lidmaatschapsvoordeel).
__Let op, je kunt je reservering niet meer wijzigen of tussentijds verlengen als je je auto al hebt geparkeerd. Dit geldt ook voor Privium Plus leden.
Kan ik eerder inrijden dan op mijn reservering staat?
Ja dat kan, maar houd er rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het parkeertarief en dat je bij terugkomst moet bijbetalen bij de betaalautomaat.
Krijg ik geld terug als ik mijn auto eerder ophaal?
Je krijgt geen parkeergeld bij een eerdere terugkomst. We hebben immers een plekje voor je vrijgehouden op de aangegeven parkeerperiode.
Heb ik recht op restitutie bij het annuleren van mijn parkeerreservering?
Je hebt alleen recht op terugbetaling van het parkeergeld als je de annuleringsoptie hebt afgenomen bij het maken van je reservering. Helaas krijg je geen geld terug wanneer je de annuleringsoptie niet hebt gekozen.
Wat kan ik doen als ik geen reserveerbevestiging heb ontvangen?
- Is het reserveringsbedrag van je rekening afgeschreven? Zo niet, dan is de reservering helaas niet gelukt. De reservering dient opnieuw gemaakt te worden.
- Is de reserveerbevestiging in je spambox terecht gekomen?
- Heb je meerdere e-mailadressen? Wellicht dat je bij het maken van de reservering een ander e-mailadres hebt ingevuld.
- Heb je de reserveerbevestiging niet ontvangen, maar is het reserveringsbedrag wel afgeschreven? Neem dan contact met ons op.
Let op: controleer of je de reserveerbevestiging hebt ontvangen, het online tarief is alleen geldig met een reserveerbevestiging. Zonder geldige reservering betaal je het reguliere tarief.
Voor overige vragen kun je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen.
Algemene voorwaarden Schiphol Parking
Op alle producten van Schiphol Parking en Schiphol Valet Parking gelden uitsluitend de volledige algemene voorwaarden.
Reizigers ophalen of wegbrengen
Je kunt vertrekkende reizigers snel afzetten bij ‘Kiss & Ride’, voor de deur van de vertrekhallen. Wil je wat uitgebreider afscheid nemen van vrienden of familieleden of een zakenrelatie verwelkomen in de aankomsthal? Maak dan gebruik van P1 Parkeren Halen en Brengen. Je bent verzekerd van een plek, je loopt in 3 tot 5 minuten van en naar de terminal én je hebt alle tijd om een kop koffie of een drankje te drinken.