Zet de bloemetjes buiten: Intratuin op Schiphol

Dansende cactussen, bonnen voor gratis planten en een versierde bagageband vol groen: veel vakantiegangers stonden wel even vreemd te kijken toen ze de bagagehal op Schiphol binnenkwamen. En dat was precies de bedoeling van de Welkom Thuis!-actie van Intratuin.

Feel good flora

Reizigers die bij aankomst in de grote hal op hun bagage staan te wachten, beseffen dat de vakantie er weer op zit en dat het gewone leven weer gaat beginnen. En dan is het natuurlijk zaak om het heerlijke vakantiegevoel zo lang mogelijk vast te houden. Deze verrassingsactie toverde bij veel bezoekers een glimlach van oor tot oor op hun gezicht.

Eigen huis en tuin

Intratuin met de actie zette niet alleen reizigers in het zonnetje, maar ook de vele tuincentra die het merk door heel Nederland heeft. Bezoekers bij de bagageband werden geïnspireerd om na hun vakantie lekker de bloemetjes buiten te zetten, letterlijk. Met de bon voor een gratis plant hadden ze sowieso een goede reden om naar een lokale Intratuin te komen.

“Je wordt op Schiphol verwelkomd met bloemen, planten en gezelligheid. Dat is toch heerlijk thuiskomen!” - Peter Paul Kleinbussink, directeur Intratuin Nederland.

plattegrond advertising case Intratuin