Bijna 40% meer omzet door brand walk: Dior op Schiphol

Dat Dior een merk is met een enorme aantrekkingskracht, bleek wederom tijdens de feestdagen op Schiphol. De luchthaven kleurde in december 2016 goud tijdens de uitgebreide kerstcampagne van het luxe modemerk. Voor de promotiecampagne van J’adore Dior werden kosten nog moeite gespaard. We creëerden een ware brand walk, en die aanpak leidde tot positieve resultaten.

De Brand Walk

Onze uitgekiende brand walk leidde reizigers op een subtiele manier over de luchthaven. Om te beginnen trokken we in de lounge de aandacht met mooie light animated visuals op grote schermen. Onderweg naar het winkelgebied prikkelden we de fantasie van reizigers met sierlijke promo’s, en van de winkelpoortjes maakten we Dior displays. Als klap op de vuurpijl konden geïnteresseerden de parfum van J’adore Dior ruiken en ervaren in een luxe testomgeving.

Case - Dior

De resultaten

Om een goed beeld te krijgen van het campagnesucces, vergeleken we de verkoopcijfers van 2016 met die van het jaar ervoor. De resultaten liegen er niet om: