Nieuws: Samenwerking Flio

Schiphol is een kersverse samenwerking gestart met Flio, een internationale airport app. Deze app biedt reizigers verschillende voordelen en reisinformatie. De samenwerking met Flio geeft jou de kans om de reiziger op een ander niveau te benaderen met jouw advertenties.

Gepubliceerd op: 30 maart 2017

De FLIO app beschikt over informatie van zo’n 900 vliegvelden en is daarmee dus enorm interessant voor reiziger. Naast de vliegveldinformatie biedt de app ook speciale aanbiedingen aan op meer dan 200 vliegvelden. Dit maakt het niet alleen interessant voor reizigers maar ook voor merken. De samenwerking tussen Schiphol Media en FLIO komt voor veel adverteerders dan ook als een mooie kans. Schiphol Media biedt nu de mogelijkheid om via een online app te adverteren, maar zal de app ook onder de aandacht van de reizigers brengen. Hierdoor zal het effect en het aantal gebruikers vergroten. Sales Director Arthur de Groot zegt: 'Deze samenwerking biedt Schiphol en haar adverteerders weer een nieuwe mogelijkheid om op een relevante manier met onze passagiers in contact te komen en daardoor de beleving van de passagiers te vergroten.'