Nieuws: LeasePlan wil vooruit: What’s Next?

Gepubliceerd op: 23 januari 2018

Met ruim 1.67 miljoen auto’s in 32 landen is LeasePlan de grootste leasemaatschappij ter wereld. Dat brengt het toonaangevende Nederlandse bedrijf in een unieke positie om de toekomst van lease vorm te geven. En dat is precies wat LeasePlan wil doen. Hun futuristische What’s Next-campagne sierde drie weken lang de schermen en muren van Schiphol. De perfecte plek om zakenreizigers van over de hele wereld te bereiken.

Het plan van LeasePlan

LeasePlan is expert op het gebied van innovatie, en dat mag de hele wereld weten. Voor de internationale reclamecampagne haalde de leasemaatschappij alles uit de kast: van een futuristische film met oud-Top Gear-presentator Richard Hammond tot een uitgebreide zakelijke campagne op Schiphol. Via het Digital Giant Screen in Lounge 2 en de Giant Banners op de B- en H-pier bereikte LeasePlan zakenreizigers uit Nederland, Europa en de rest van de wereld.

De beste plek voor B2B-campagnes

Schiphol biedt een perfect podium voor zakelijke campagnes met een internationale aantrekkingskracht. In 2016 verwelkomden we 63 miljoen reizigers, waarvan 20,7 miljoen ons land bezochten vanwege zaken. We weten precies waar deze groep zich bevindt op de luchthaven en kunnen advertenties hier dus uitstekend op afstemmen. Dit biedt zakelijke adverteerders een uitgelezen kans om vanaf één plek hun internationale brand awareness te vergroten.