Nieuws: Cashen met Chinese aankopen op Schiphol

Elk jaar reizen zo’n 300.000 Chinese passagiers via Schiphol. Hoewel ze maar een bescheiden deel vormen van de 63 miljoen jaarlijkse bezoekers, geven ze gemiddeld opvallend veel uit op onze luchthaven. Veel welvarende Chinezen bezoeken Europa namelijk om te shoppen. Ze besteden hun geld het liefst aan luxe mode, kwaliteitsmerken en producten die ze niet in eigen land kunnen kopen. Onze Chinese bezoekers zijn dan ook zeer gevoelig voor advertising, zeker wanneer ze in hun eigen taal worden aangesproken.

Cashen met Chinese inkopen op Schiphol

Gepubliceerd op: 28 november 2017

Gericht adverteren, gegarandeerd succes

De afgelopen jaren hebben we veel informatie verzameld over Chinese reizigers. Zo weten we op welke manier ze zich over de luchthaven bewegen, waar ze graag winkelen en hoe we ze het beste kunnen bereiken. Daardoor kunnen we precies vertellen wat je kunt doen om hun aandacht te trekken en specifieke doelgroepen naar winkels te leiden die je producten verkopen.

Welke China Package past bij jou?

Om Chinese reizigers op Schiphol zo goed mogelijk te bereiken, hebben we twee China Pakketten samengesteld. Het ene advertentiepakket kan het hele jaar door worden ingezet, het andere is speciaal bedoeld voor de Golden weeks en Chinees Nieuwjaar.

Wanneer je voor een China Package kiest, worden je advertenties precies op het juiste moment getoond op de digitale schermen in Lounge 2 en 3. Dat wil zeggen: anderhalf uur voordat een vlucht richting China of Azië vertrekt, en tot twee uur nadat een vlucht uit die regio arriveert.

Wil je weten welke China Package het beste bij je past? Neem contact op met je accountmanager voor meer informatie.