In de eerste vier maanden van 2017 verbraken we weer alle bezoekersrecords. Ook deze zomer blijven de bezoekersaantallen stijgen ten opzichte van vorige jaar. Dit jaar zijn er op Schiphol meer ogen dan ooit op je merk gericht.
Gepubliceerd op: 7 juni 2017
Goede start 2017
In de eerste vier maanden van het jaar verwelkomden we gemiddeld 9,3% meer reizigers dan in dezelfde periode vorig jaar. In april stegen bezoekersaantallen het sterkst: 11,3% meer reizigers dan twaalf maanden geleden.
Groei zet door
Uit onze prognoses blijkt dat de bezoekersaantallen in heel 2017 flink hoger zullen liggen dan in dezelfde periode vorig jaar. Voor veel mediaexploitanten is de zomer een rustige periode, maar voor Schiphol zijn het de belangrijkste maanden van het jaar. In juni t/m september ontvangen we traditioneel de meeste bezoekers: gemiddeld zo’n 200.000 per dag. Dat maakt deze tijd ideaal om je brand awareness te verhogen of sales te stimuleren!