Schiphol AdverterenBlijf up to date

Bekijk ons laatste nieuws

10 april

Padel Toernooi

6 maart

'Blurring Lines’

Schiphol’s media afdeling en creatief bureau De Combinatie Van Factoren organiseerden op 6 maart samen Blurring Lines: een interactief event voor Travel Retail professionals op zoek naar inspiratie en nieuwe inzichten.

4 maart

Te gast bij Marketing Report TV

Maarten van Maaren is Director Schiphol Media bij Royal Schiphol Group. Hij is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt spreken we hem over de veelzijdige advertentiemogelijkheden van Schiphol Media.

13 februari

Schiphol: de reis van inspiratie tot conversie

Met Schiphol Media bereik je miljoenen Nederlandse en buitenlandse reizigers, zelfs al voordat ze op de luchthaven aankomen. Schiphol is niet de gemiddelde luchthaven. Maarten van Maaren vertelt er alles over aan Adformatie.

14 december 2023

De magie van Schiphol

Schiphol is een plek waar magie omheen hangt’, zegt Product & Marketing Manager Aaron Spijkers van Schiphol Media. Als ze ergens iets weten over de klantreis dan is het op Schiphol. Hier vinden merken een aandachtig en ontvankelijk publiek.

28 november 2023

Langere engagement met out-of-home advertenties

Tenue de Soleil adverteerden bij de gates - een locatie met een relatief lange dwell time. Het resultaat? Minutenlang engagement tussen merk en consument.

5 september 2023

Meet, analyseer en optimaliseer

Optimaliseer je campagnes door datagedreven te adverteren. Leer hoe effectmetingen, data en inzichten van Schiphol je helpen (creatieve) beslissingen te maken.

    Meer nieuws

    Volg Schiphol Media

    Blijf op de hoogte voor het laatste nieuws, inspiratie cases en ontwikkelingen.