Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt schiphol.nl cookies

Schiphol Valet Parking

EUR 42,50 per dag
  • Direct parkeren tussen Vertrek 2 en 3 in een eigen Valet sectie
  • Flexibel reserveren tot vlak vóór vertrek - diverse extra services mogelijk
  • Auto staat klaar zonder vooraf te bellen. Eigen Servicebalie in de terminal

U wilt de meest gemakkelijke en snelle manier van parkeren? Dan is Schiphol Valet Parking de beste keuze. Schiphol Valet Parking is de enige, echte officiële premium valet service van Amsterdam Airport Schiphol. U parkeert uw auto vóór de Terminal tussen Vertrek 2 & 3, in de speciale Schiphol Valet Parking sectie.

Reserveren
Reserveer direct
● Wilt u voor vandaag reserveren? Dat kan, neemt u dan contact op met de servicebalie via 020- 4067890 (let op, voor last minute reserveringen wordt €8,- administratiekosten in rekening gebracht)
● Heeft u een login? (Bent u uw wachtwoord vergeten?)
● Bent u agent of hoofdgebruiker van een abonnement.?

Wilt u uw reservering wijzigen? Ga naar mijn reservering.

Registreren
Reserveert u regelmatig Schiphol Valet Parking en wilt u sneller reserveren? Dan kunt een een login aanmaken zodat uw gegevens (NAW en autogegevens) bewaard worden.

Wilt u uw registratiegegevens wijzigen? Ga naar Manage my account.

Schiphol Valet Parking biedt ook diverse extra services zoal autowassen, ruitenvloeistof bijvullen, boeketservice en een Chauffeurservice. Kijk voor meer informatie achter de tab Extra Services.

U kunt als vaste klant punten sparen in het Schiphol Valet Parking Rewards programma die in te wisselen zijn voor o.a. winkel – en horecavouchers en kortingen op alle parkeerproducten van Schiphol Parking. Kijk voor meer informatie achter de tab Rewards.

Reserveertarief 2015
Dag 0-3 dagen per dag EUR 42,50
Daarna per dag EUR 32,50
Uurtarief dag 1 -3 EUR 7,50

Voor parkeren binnen de eerste 24 uur wordt altijd het maximale dagtarief berekend van EUR 42,50 (ongeacht de parkeerduur).

U betaalt alleen de daadwerkelijke parkeerduur (in uren tot aan het maximale dagtarief).

> Bekijk onze luxe vakantieparkeeracties: bijv. 8 dagen al vanaf EUR 124,50!

De afrekening van uw parkering gebeurt achteraf bij de Schiphol Valet Parking Servicebalie op Schiphol. Betalen kan met pin, creditcard of contant.

Betalen op rekening? Dan biedt een abonnement uitkomst.
Wilt u nog sneller en gemakkelijker parkeren? Een Schiphol Valet Parking Abonnement is de moeite waard als u regelmatig reist vanaf de luchthaven. Vooral geschikt voor zakelijk gebruik, voor organisaties en werknemers.

U en/of de gebruikers van het abonnement ontvangen korting op de eerste 3 dagen parkeren. Bij terugkomst hoeft u niet ter plekke af te rekenen maar ontvangt u achteraf van ons een factuur. Zo bent u snel weer op weg.

> Lees meer


Toeslagen 2015
Schiphol Valet Parking hanteert in bepaalde gevallen een toeslag . Bijvoorbeeld bij een last-minute reservering of een no-show fee. Voor een overzicht van alle toeslagen, klikt u hier.

Snel en gemakkelijk
U reserveert Schiphol Valet Parking altijd vooraf via de website. Voor reserveringen binnen 24 uur voor vertrek belt u naar de Schiphol Valet Parking Servicebalie 020 – 406 78 90. Uw reservering wordt afgerond met een prijsindicatie voor de door u gereserveerde parkeerperiode.
Het uiteindelijk te betalen bedrag wordt gebaseerd op de daadwerkelijke parkeerduur. Bij terugkomst rekent u dit bedrag af aan de Schiphol Valet Parking servicebalie op Schiphol. U kunt betalen met pin, creditcard of contant.

Op Schiphol zet u uw auto vóór de Terminal neer, in de speciale Schiphol Valet Parking sectie. Geef de sleutel af bij de Schiphol Valet Parking Servicebalie (tussen Vertrekhal 2 en 3). Gekwalificeerde medewerkers brengen vervolgens uw auto naar een afgesloten en overdekte parkeergarage óp Schiphol Centrum welke niet toegankelijk is voor derden, terwijl u er geen omkijken naar heeft. De met uw auto gereden ritten worden met een GPS systeem geregistreerd.

Wanneer u terugkomt, staat uw auto weer klaar bij de Terminal. Schiphol Valet Parking houdt alle vluchttijden bij en weet precies wanneer u arriveert. Mocht u tijdens uw reis uw retourvlucht wijzigen dan kunt u dit doorgeven aan de Servicebalie.

Schiphol Valet Parking biedt ook diverse extra services zoals autowassen, ruitenvloeistof bijvullen, bandenwisselservice, boeketservice en een Chauffeurservice. Kijk voor meer informatie achter de tab Extra Services.

U kunt als vaste klant punten sparen in het Schiphol Valet Parking Rewards programma die in te wisselen zijn voor o.a. winkel – en horecavouchers en korting op parkeren of gratis parkeren. Kijk voor meer informatie achter de tab Rewards.

Parkeren
U rijdt naar Schiphol en volgt de borden ‘Vertrek’. U kunt zich melden bij de slagboom, alwaar om uw naam en reservering kan worden gevraagd. Vervolgens rijdt u door tot de speciaal gereserveerde Schiphol Valet Parking parkeerplaatsen vóór de Terminal (tussen Vertrekhal 2 en 3). Geef uw sleutel af bij de Schiphol Valet Parking servicebalie en loop meteen door naar uw incheckbalie of gate.

Gekwalificeerde medewerkers brengen uw auto naar een afgesloten en overdekte parkeergarage óp Schiphol. De auto staat weer voor u klaar bij de terminal wanneer u arriveert. U rekent uw parkering af aan de Schiphol Valet Parking servicebalie en u kunt direct vertrekken.

Openingstijden Schiphol Valet Parking Servicebalie
Alle dagen van 6.00 tot 23.30 uur is de Servicebalie bemand. Buiten deze openingstijden kunt u bellen met 020 – 406 78 90. Binnen circa 5 minuten komt direct een medewerker naar de servicebalie om u van dienst te zijn.

Wijzigen/Annuleren
U kunt uw reservering eenvoudig tot 1 dag voor vertrek online wijzigen via 'Mijn reservering'. Er zijn geen kosten verbonden aan wijzigen of annuleren. Zodra u uw reservering wijzigt of annuleert ontvangt u een automatisch gegenereerde bevestigingsmail met uw nieuwe reserveergegevens. Heeft u geboekt via een reisagent, ga dan voor wijzigen/annuleren naar uw reisagent.
Wilt u toch binnen 24 uur wijzigen of annuleren dan kunt u dit telefonisch doorgeven via de Schiphol Valet Parking servicebalie op telefoonnummer 020 406 78 90.

Toeslagen
Schiphol Valet Parking hanteert verschillende toeslagen, bijvoorbeeld voor last minute reserveren of een zg. no-show fee. >Lees meer.

Extra services
Schiphol Valet Parking biedt ook diverse extra services.

Autowassen & ruitenvloeistofservice
Indien u uw auto wilt laten wassen, kunt u dit aangeven bij uw reservering of aan de Schiphol Valet servicebalie als u uw sleutel afgeeft bij vertrek. Een slimme optie omdat dit u een rit naar een autowasstraat bespaart op het moment dat u uw auto niet nodig heeft. U kunt kiezen voor een grondige wasbeurt tot een hoogwaardige en duurzame Swisstec® lakprotectiebehandeling.

> Overzicht behandelingen

Bij terugkomst wordt de wassing en/of behandeling afgerekend aan de Schiphol Valet Parking servicebalie samen met uw parkering. Voor abonnementshouders, gebruikers en agenten werkt dit hetzelfde. Daarbij is het mogelijk de autowassing ten laste van de maandfactuur te laten gaan of apart af te rekenen aan de balie.

Boeketservice
Wilt u bij thuiskomst een boeket bloemen, maar u heeft weinig tijd? Dan kunt u gebruik maken van de speciale boeketservice. Deze kunt u online reserveren of aan de Schiphol Valet servicebalie als u uw sleutel afgeeft bij vertrek. Wij zorgen ervoor dat er een mooie, kwalitatieve bos bloemen klaar ligt in uw auto als u terugkomt; ingepakt in een mooie verpakking.

> Boeketservice

Bij terugkomst wordt het boeket naar keuze afgerekend aan de Schiphol Valet servicebalie samen met uw parkering.
Voor abonnementshouders, gebruikers en agenten werkt dit hetzelfde. Daarbij is het mogelijk de autowassing ten laste van de maandfactuur te laten gaan of apart af te rekenen aan de balie.

Chauffeurservice
Wanneer u terugkomt van een reis en vermoeid bent, kunt u nu gebruik maken van een chauffeur die u veilig weer thuisbrengt in uw eigen auto.


Bandenwissel Service
Bespaar kostbare tijd en wissel uw zomer- en/of winterbanden om tijdens uw reis bij Schiphol Valet Parking! Vanaf nu kunt u bij Schiphol Valet Parking in het voor- en najaar banden laten verwisselen bij een door u aangegeven bandencentrum, zonder dat u hier naar om hoeft te kijken.

> Bandenwissel Service

Bij terugkomst staat uw auto met uw zomer- of winterbanden voor u klaar en kunt u de bandenwissel service afrekenen aan de Schiphol Valet Parking servicebalie samen met uw parkering. De kosten van de Schiphol Valet Parking Bandenwissel service betreft alleen het vervoer van en naar uw bandencentrum. De eventuele kosten voor het wisselen van uw banden worden via uw bandencentrum gefactureerd.

Elektrisch laden
Er zijn (beperkte) mogelijkheden om uw auto elektrisch op te laden. Wij verzoeken u elektrisch laden vooraf te reserveren via de Schiphol Valet Parking servicebalie of stuur een e-mail naar valetparking@schiphol.nl.

Schiphol Parking Rewards is exclusief voor Schiphol Valet Parking klanten. Met Schiphol Parking Rewards spaart u als klant automatisch punten, iedere keer dat u gebruikt maakt van Schiphol Valet Parking en haar extra services. Gespaarde punten kunnen worden ingewisseld voor cadeaus zoals onder andere korting op parkeren of zelfs gratis parkeren en vouchers die te besteden zijn in de See Buy Fly winkels en bij horecagelegenheden op Amsterdam Airport Schiphol.

Hoe werkt het?
● Registreer uw naam, e-mail en tenminste één nummerbord hier
● U ontvangt een bevestigingsmail met toegang tot uw eigen account
● Registreer eventueel meerdere kentekens in dit account waarmee u gebruik    maakt van Schiphol Valet Parking
● Vanaf nu spaart u automatisch punten iedere keer dat u gebruik maakt van    Schiphol Valet Parking, en haar extra services, met één van de geregistreerde    auto’s
● Per uitgegeven Euro ontvangt u 1 punt van Schiphol Parking Rewards
● Via de online catalogus of de servicebalie tussen Vertrek 2 & 3 kunt u uw punten    inwisselen voor cadeaus

Mijn account
Binnen uw eigen account op schiphol.nl/parkingrewards staat het actuele saldo van uw spaarpunten. We streven ernaar om verdiende punten binnen 24 uur te hebben bijgeschreven op uw account. Aan de balie van Schiphol Valet Parking kunnen de medewerkers u ook vertellen hoeveel punten u heeft. U kunt wijzigingen in NAW of kentekens zelf doorvoeren in uw eigen account. Een medewerker van de balie van Schiphol Valet Parking kunnen op verzoek ook wijzigingen in uw eigen account doorvoeren.

Hoe komt u bij Schiphol Valet Parking?

Hoe komt u bij Schiphol Valet Parking?

Schiphol Valet Parking vindt u op Schiphol Centrum, tussen Vertrek 2 en 3.

Op Schiphol volgt u de borden Vertrek en meldt u zich bij de slagboom vlak voor Vertrekhal 2 om toegang te krijgen. U parkeert uw auto binnen de speciale Schiphol Valet Parking sectie.



Het adres voor uw navigatiesysteem is Vertrekpassage 3, Schiphol, Haarlemmermeer.


Plan uw route