Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt schiphol.nl cookies

FAQ Schiphol Valet Parking


Wat is Schiphol Valet Parking?

Schiphol Valet Parking is uniek óp Amsterdam Airport Schiphol. Speciaal voor reizigers die hoge eisen stellen aan snelheid, service en gemak. U reserveert vooraf, parkeert uw auto direct vóór de terminal, geeft uw sleutels af aan de balie, tekent de beheerovereenkomst en loopt direct door naar de terminal. De auto wordt door onze gekwalificeerde medewerkers geparkeerd in een afgesloten en bewaakte garage op Amsterdam Airport Schiphol. Bij terugkomst staat uw auto weer klaar vóór de vertrekhal. Desgewenst is uw auto gewassen of ligt er een boeket voor u klaar aan de balie als u gebruikt heeft gemaakt van onze boeketservice.

Wat maakt Schiphol Valet Parking zo comfortabel?

Snelheid: voorrijden tot vóór de terminal, sleutel afgeven en direct door naar uw vlucht of incheckbalie. Wij parkeren de auto voor u. Service: uw auto wordt voor u overdekt geparkeerd op de luchthaven. Bij terugkomst staat uw auto weer klaar vóór de vertrekhal. Indien u dit wenst is uw auto gewassen en/of ligt er aan de balie een door u besteld boeket klaar. Gemakkelijk 24/7 reserveren: online en desgewenst met uw eigen persoonlijke log-in.

Welke extra diensten biedt Schiphol Valet Parking?

Schiphol Valet Parking biedt meerdere extra services aan. Zo kunt u ervoor kiezen om uw auto te laten wassen en reinigen, ruitenvloeistof bij te laten vullen of een boeket te bestellen. Voor meer informatie en de prijzen kijkt u a.u.b. hier.

Wat zijn de tarieven voor Schiphol Valet Parking?

Voor een overzicht van de tarieven klik dan hier. Het minimale bedrag is het dagtarief. Na de eerste 24 uur betaalt u per uur tot aan het maximale dagtarief. U kunt gebruik maken van Schiphol Valet Parking door altijd vooraf te reserveren. U kunt Schiphol Valet Parking eenvoudig online reserveren via de reserveringsmodule. Dit kan tot 24 uur van te voren. Last minute reserveringen binnen 24 uur voor vertrek kunt u telefonisch doorgeven via 020-4067890. Hiervoor wordt een last minute toeslag van 8 euro in rekening gebracht.

Klik hier voor de tarieven van extra services van Schiphol Valet Parking zoals autowassen, bijvullen ruitenwisservloeistof of boeketten.

Krijg ik als PriviumPlus lid korting bij Schiphol Valet Parking?

Als PriviumPlus lid krijgt u bij elke reservering 5,- euro korting op het maximale dagtarief over de eerste drie dagen. Uw korting kan dus oplopen tot maximaal 15,- euro als u drie dagen of langer parkeert. Deze korting geldt niet in combinatie met abonnementskorting of in combinatie met andere promoties. Voer bij het reserveren uw 10-cijferige PriviumPlus kaartnummer in.

De korting wordt dan direct verrekend. Bij het inchecken aan de balie kan er naar uw PriviumPlus kaart gevraagd worden om gebruik te kunnen maken van de korting.

Wat is de route naar Schiphol Valet Parking?

Volg vanaf de snelweg vanuit alle richtingen de borden ‘Schiphol’ . Zodra u op Schiphol aangekomen bent, volgt u de borden met ‘Vertrek’. Aan het begin van de Vertrekhal ziet u een slagboom. Rijd op tot de slagboom. Een medewerker controleert uw kenteken (deze persoon kan om uw naam / legitimatie vragen). Zodra u herkend bent kunt u doorrijden. Parkeer uw auto tussen Vertrekhal 2 en 3 op de voor Schiphol Valet Parking bestemde parkeerplaatsen. De ingang naar de Schiphol Valet Parking balie bevindt zich in het midden van de bocht van het Schiphol Valet Parking gedeelte. Voor een plattegrond verwijzen wij u graag naar deze link. Of voer in uw navigatiesysteem de volgende locatie in: Vertrekpassage 3, Schiphol

Hoe kan ik bij Schiphol Valet Parking voorrijden en parkeren?

Aan het begin van de Vertrekhal ziet u een slagboom. Rijd op tot de slagboom. Een medewerker controleert uw kenteken (deze persoon kan om uw naam / legitimatie vragen). Zodra u bent herkend kunt u doorrijden. Parkeer uw auto tussen Vertrekhal 2 en 3 op de voor Schiphol Valet Parking bestemde parkeerplaatsen. De toegang naar de Schiphol Valet Parking balie bevindt zich in het midden van de bocht van het Schiphol Valet Parking gedeelte.

Waar kan ik mijn autosleutel afgeven bij Schiphol Valet Parking?

Tussen Vertrekhal 2 en 3 parkeert u uw auto op de voor Schiphol Valet Parking bestemde parkeerplaatsen. Direct na de ingang ziet u de Schiphol Valet Parking balie recht voor u. Voor een plattegrond van de locatie van de Schiphol Valet Parking balie, verwijzen wij u graag naar: de link plattegrond.

Wat is een Beheerovereenkomst?

Voordat u uw sleutel overhandigt aan een van de medewerkers aan de Schiphol Valet Parking balie, tekent u een Beheerovereenkomst. Hiermee gaat u akkoord met alle afspraken en voorwaarden die gelden voor een Schiphol Valet parkering. In de overeenkomst zijn ook alle, op het moment van aflevering, schades aan uw auto opgenomen. Hiervoor loopt een medewerker om de auto en neemt alles op. Met de ondertekening van de Beheerovereenkomst gaat u ook akkoord met deze staat van schade aan de auto. Voor deze schade is Schiphol Valet Parking niet aansprakelijk

Hoe werkt Schiphol Valet Parking bij terugkomst?

Zodra u uw auto weer ophaalt bij terugkomst, meldt u zich bij de Schiphol Valet Parking balie tussen Vertrekhal 2 en 3. Op vertoon van de Beheerovereenkomst die u bij inlevering van uw sleutels heeft ontvangen, wordt de prijs op basis van parkeerduur berekend. Heeft u uw auto laten wassen, ruitenwisservloeistof bij laten vullen of een boeket besteld, worden deze kosten extra in rekening gebracht. U kunt het totaal bedrag via pin, creditcard of contant voldoen. Heeft u een abonnement of agentschap dan ontvangt u aan het einde van de maand een factuur met de gemaakte kosten*. Na het voldoen van de rekening krijgt u uw autosleutels weer terug. Controleer voor vertrek uw auto. Hiermee is het parkeerproces afgerond en wensen we u een goede terugreis.

* in sommige gevallen (verschilt per abonnementscontract) worden de kosten voor extra services wel direct aan de balie afgerekend. Parkeerkosten gaan wel altijd op factuur. Dit is afhankelijk van wat de abonnementhouder heeft aangegeven wat is toegestaan per gebruiker van het abonnement. Om als agent de parkeerkosten op factuur te ontvangen, hangt af van het type agentschap dat u bent aangegaan met Schiphol Valet Parking.

Is er ‘s nachts iemand aanwezig bij Schiphol Valet Parking?

Ja, er is 24 uur per dag iemand aanwezig bij Schiphol Valet Parking. De balie is geopend van 06.00 uur tot 24.00 uur. In de nacht kan het zijn dat de persoon niet achter de balie zit. U kunt echter 24 uur per dag bellen met 020 – 40 67 890. Er komt dan direct een medewerker om uw sleutel in ontvangst te nemen of terug te geven.

Waar wordt mijn auto geparkeerd wanneer ik gebruik maak van Schiphol Valet Parking?

Onze ervaren medewerkers parkeren uw auto in een overdekte en bewaakte parkeergarage op Amsterdam Airport Schiphol Centrum.

Is het mogelijk dat iemand anders mijn auto komt ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Bij het maken van uw reservering kunt u dit aangeven. Deze persoon kan dan op vertoon van een geldig legitimatiebewijs uw voertuig in ontvangst nemen. Bij twijfel wordt er contact gezocht met de reserveerder. Indien de reserveerder echter niets heeft aangegeven, of deze is telefonisch niet te bereiken, zal het voertuig niet mee worden gegeven.

Hoe gaat het in z’n werk als er onverhoopt schade is opgetreden aan mijn auto tijdens mijn afwezigheid?

Schiphol Valet Parking betracht de grootst mogelijke zorg voor uw auto. Bij aankomst en overhandiging van de beheerovereenkomst noteert een medewerker eventuele bestaande schade aan uw auto. U tekent mede de overeenkomst hiervoor. Mocht er onvoorzien toch aanvullende schade aan uw auto optreden tijdens uw afwezigheid, dan gelden de voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan door het tekenen van de beheerovereenkomst. Voor de voorwaarden van Schiphol Valet Parking verwijzen we u graag naar de Algemene Voorwaarden.

Is Schiphol Valet Parking geschikt voor minder validen?

Als u gebruik wilt maken van Schiphol Valet Parking en u bent minder valide, bel dan altijd vooraf de Schiphol Valet Parking servicebalie op 020 – 406 7890. De doorgang naar de servicebalie is namelijk te smal voor een rolstoel of rollator. De medewerkers van de servicebalie zijn u echter graag van dienst om uw rolstoel of rollator in te klappen en via een speciale ingang naar binnen te dragen.

Ook bij de terugkomst assisteren zij u graag om weer in te stappen in uw auto. De parkeerplaatsen bevinden zich direct voor de Vertrekhal. Er zijn geen speciale invalidenparkeerplaatsen. De kosten voor parkeren zijn op basis van de reguliere tarieven. Schiphol Parking hanteert geen minder validen tarief. Gratis parkeren is dan ook niet mogelijk.


Reserveren

Hoe kan ik een reservering maken voor Schiphol Valet Parking?

U kunt gebruik maken van Schiphol Valet Parking door altijd vooraf te reserveren. Dit kan kosteloos en online tot 24 uur voor aankomst bij Schiphol Valet Parking. Ga naar de reserveringsmodule voor Schiphol Valet Parking. U wordt stapsgewijs door het boekingsproces geleid. Het bedrag dat u aan het einde van het boekingsproces te zien krijgt is een indicatie op basis van de door u geselecteerde parkeerduur. Het uiteindelijk te betalen bedrag wordt gebaseerd op de daadwerkelijke parkeerduur.

Last minute reserveringen binnen 24 uur voor vertrek kunt u telefonisch doorgeven via 020-406 78 90. Hiervoor wordt een last minute toeslag berekend van 8 euro.

Is het mogelijk om gebruik te maken van Schiphol Valet Parking zonder reservering?

U dient zich altijd vooraf aan te melden. De toegang tot Schiphol Valet Parking (voor de Vertrekhal), kan alleen worden verkregen wanneer u aangemeld bent op basis van een reservering. Reserveren kan kosteloos en online tot 24 uur van te voren via de website www.schiphol.nl/valetparking.
Binnen 24 uur voor uw aankomst bij Schiphol Valet Parking kunt u last minute telefonisch reserveren via 020-406 78 90. Hiervoor wordt een last minute toeslag berekend van 8 euro.

Kan ik een reservering maken voor Schiphol Valet Parking via de fax?

Nee, het is niet (meer) mogelijk om via de fax te reserveren of wijzigingen door te geven. Wilt u reserveren dan verwijzen wij u graag naar de website.

Hoe zit het met de privacy van mijn persoonsgegevens?

Uw persoonsgegevens worden alleen gebruikt ten behoeve van de uitvoering van de beheerovereenkomst, de afhandeling van klachten en klanttevredenheidsonderzoeken. Mocht u wijzigingen aan willen brengen in uw reservering of uw persoonlijke account, dan kunt u dit ten alle tijde online doen via Manage my Account. Daarnaast kunt u zelf aangeven of u de Schiphol nieuwsbrief en aanbiedingen wenst te ontvangen, door dit aan te vinken wanneer dit wordt gevraagd.

Hoe lang van te voren kan ik een reservering maken voor Schiphol Valet Parking?

U kunt Schiphol Valet Parking tot 24 uur van te voren reserveren via de website. Indien u binnen 24 uur een last minute reservering wilt maken kan dit telefonisch via telefoonnummer 020-406 78 90. Hiervoor wordt een last minute toeslag van 8 euro in rekening gebracht.

Hoe lang kan ik maximaal parkeren bij Schiphol Valet Parking?

Via de website kunt u voor maximaal 21 dagen reserveren. Wilt u toch langer parkeren? Reserveer dan voor maximaal 21 dagen en geef bij aankomst bij de Schiphol Valet Parking balie het aantal parkeerdagen aan dat u wilt parkeren.

Hoe lang moet ik minimaal parkeren bij Schiphol Valet Parking?

Er is geen minimale parkeerduur bij Schiphol Valet Parking. Parkeert u korter dan 24 uur, houdt u er dan wel rekening mee dat het volledige dagtarief (24 uur) in rekening wordt gebracht.

Wat kan ik doen als Schiphol Valet Parking vol is?

Schiphol Valet Parking tracht dit uiteraard altijd te voorkomen. Als abonneehouder heeft u overigens altijd voorrang. In exceptionele situaties dat Schiphol Valet Parking vol is verwijzen wij u graag door naar Schiphol Excellence Parking.

Schiphol Excellence Parking is de parkeerfaciliteit op Amsterdam Airport Schiphol om zelf, exclusief en comfortabel direct aan de terminal te parkeren.

Schiphol Excellence Parking kan gereserveerd worden tot 24 uur van te voren via de reserveringsmodule. Via deze link vindt u meer informatie over Schiphol Excellence Parking. Reserveren voor Schiphol Excellence Parking is niet nodig. Ook zonder reservering kunt u altijd de garage inrijden door het trekken van een parkeerkaart, met een creditcard of een PriviumPlus kaart.

Hoe kan ik mijn Schiphol Valet Parking reservering wijzigen of annuleren?

U kunt uw reservering eenvoudig - online - wijzigen of annuleren via Mijn Reservering. Als abonnementhouder of agent kunt u reserveringen wijzigen door in te loggen onder uw account via het tab ‘Agent of ‘Abonnement’ en vervolgens via ’Booking Search’ de desbetreffende reservering op te zoeken. Zodra u de reservering heeft gevonden kunt u deze aanklikken en de gewenste gegevens wijzigen of annuleren.

Hoe lang van te voren kan ik mijn Schiphol Valet Parking reservering wijzigen of annuleren?

Als u minimaal 24 uur van te voren wijzigingen doorgeeft via ‘mijn reservering’ zijn hier geen kosten aan verbonden. De indicatie van het te betalen parkeertarief kan hierdoor natuurlijk wel veranderen. Wilt u binnen 24 uur wijzigen of annuleren, dan kunt u de wijzigingen telefonisch doorgeven door via 020-406 78 90.

Let op!
Indien u een wijziging van de inrijdatum niet doorgeeft, kunnen wij u niet toelaten op Schiphol Valet Parking. De afgesloten voorrijweg is alleen toegankelijk met een reservering. Zonder reservering wordt u niet als Schiphol Valet Parking klant herkend en zijn de medewerkers niet gemachtigd u toegang te verlenen. Zorg er dus altijd voor dat u wijzigingen tijdig doorgeeft.

Is het mogelijk om later voor te rijden dan de bij mijn reservering aangegeven begindatum/tijd?

U kunt uw reservering voor vertrek altijd wijzigen. Dit kan eenvoudig via de Schiphol website onder ‘Mijn Reservering’. Het doorvoeren van deze wijziging tot 24 uur voor de begindatum/tijdstip is kosteloos. Wijzigingen die binnen 24 uur worden gemaakt dienen telefonisch te worden doorgeven via nummer 020-406 78 90.

Let op! Indien u een wijziging van de inrijdatum niet doorgeeft, kunnen wij u niet toelaten op Schiphol Valet Parking. De afgesloten voorrijweg is alleen toegankelijk met een reservering. Zonder reservering wordt u niet als Schiphol Valet Parking klant herkend en zijn de medewerkers niet gemachtigd u toegang te verlenen. Zorg er dus altijd voor dat u wijzigingen tijdig doorgeeft.

Hoe weet ik dat mijn Schiphol Valet Parking reservering geaccepteerd is?

Zodra u online een reservering heeft gemaakt, ontvangt u uw reserveringsbevestiging op het door u opgegeven email-adres. In de reserveringsbevestiging zijn de aangegeven parkeerduur en eventuele extra diensten (bijv. autowassen, bijvullen ruitenvloeistof boeketservice) te zien. Bij elke wijziging van uw parkeergegevens of in geval van annulering ontvangt u een automatisch gegenereerde email met uw gewijzigde reserveringsgegevens.

Kan ik meerdere reserveringen voor verschillende periodes maken in één boeking?

Dit is niet mogelijk in één boeking. U kunt uiteraard wel meerdere losse reserveringen voor verschillende periodes maken.

Kan ik meerdere reserveringen voor verschillende auto’s/kentekens maken in dezelfde periode?

Als u meerdere reserveringen voor verschillende kentekens wilt maken in dezelfde periode, is dit mogelijk. Dit kan echter niet in één boeking, hiervoor dient u meerdere losse reserveringen te maken.

Kan ik met een ander kenteken gebruik maken van Schiphol Valet Parking reservering?

Uw kenteken verschaft u toegang tot de voorrijweg voor de Vertrekhal. Als u met een ander kenteken arriveert en u heeft dit niet (tijdig) doorgegeven via de Schiphol website, wordt u in principe geweigerd. Zorg er daarom altijd voor dat u uw kenteken wijzigt via ‘Mijn Reservering’ tot 24 uur voor aanvang van de reserveerperiode. Wilt u uw kenteken binnen 24 uur wijzigen kan dit via telefoonnummer 020-406 78 90.

Hoe kan ik mijn kenteken wijzigen van mijn Schiphol Valet Parking reservering?

Ga naar ‘Mijn Reservering’ en log in. Onder het kopje ‘Aanvullende informatie’ staan uw kentekengegevens, klik vervolgens op ‘wijzigen’ om uw kenteken te wijzigen. Deze kunt u tot 24 uur voor aanvang van de reserveringsperiode kosteloos wijzigen. Wilt u uw kenteken binnen 24 uur wijzigen kan dit via telefoonnummer 020-406 78 90. Hiervoor geldt geen toeslag.

Kan ik binnen de boekingsperiode meerdere keren in- en uitrijden?

Het is niet mogelijk om binnen uw reserveringsperiode meerdere keren in- en uit te rijden. Zodra u bent ingereden, wordt uw kenteken bij de slagboom van de lijst gehaald. Uw parkeerperiode gaat in, zodra u uw sleutels heeft ingeleverd bij de balie.

Hoe kan ik een wasbeurt voor mijn auto reserveren bij Schiphol Valet Parking?

Selecteer tijdens het online reserveren in het tab ‘Reserveren’ onder ‘Add-ons’ de autowassing naar keuze en voeg deze toe aan uw reservering. Vergeet niet de knop ‘Place in basket’ te klikken, anders wordt uw selectie niet meegenomen in de reservering. Alle mogelijkheden hiervoor vindt u hier. Heeft u al gereserveerd en wilt u alsnog een extra dienst toevoegen of wijzigen, ga naar ‘Mijn Reservering’, log in en wijzig de extra diensten. Bij de balie kunt u ook nog aangeven of u gebruik wilt maken van extra services.

Hoe kan ik een boeket reserveren bij Schiphol Valet Parking?

Selecteer tijdens het online reserveren in het tab ‘Reserveren’ onder ‘Add-ons’ het boeket naar keuze en voeg deze toe aan uw reservering. Vergeet niet de knop ‘Place in basket’ te klikken, anders wordt uw selectie niet meegenomen in de reservering. Alle mogelijkheden hiervoor vind u hier. Heeft u al gereserveerd en wilt u alsnog een extra dienst toevoegen of wijzigen, ga naar ‘Mijn Reservering’, log in en wijzig de extra diensten. Bij de balie kunt u eventueel alsnog aangeven of u gebruik wilt maken van extra services.

Hoe kan ik het bijvullen van mijn ruitenvloeistof bestellen bij Schiphol Valet Parking?

Selecteer tijdens het online reserveren in de tab ‘Reserveren’ onder ‘Add-ons’ ruitenvloeistof en voeg deze toe aan uw reservering. Vergeet niet de knop ‘Place in basket’ te klikken, anders wordt uw selectie niet meegenomen in de reservering. Heeft u al gereserveerd en wilt u alsnog een extra dienst toevoegen of wijzigen, ga naar ‘Mijn Reservering’, log in en wijzig de extra diensten. Bij de balie kunt u eventueel alsnog aangeven of u gebruik wilt maken van extra services.


Reserveren van extra services

Hoe kan ik een reservering maken voor Schiphol Valet Parking?

U kunt gebruik maken van Schiphol Valet Parking door altijd vooraf te reserveren. Dit kan kosteloos en online tot 24 uur voor aankomst bij Schiphol Valet Parking. Ga naar de reserveringsmodule voor Schiphol Valet Parking. U wordt stapsgewijs door het boekingsproces geleid. Het bedrag dat u aan het einde van het boekingsproces te zien krijgt is een indicatie op basis van de door u geselecteerde parkeerduur. Het uiteindelijk te betalen bedrag wordt gebaseerd op de daadwerkelijke parkeerduur.

Last minute reserveringen binnen 24 uur voor vertrek kunt u telefonisch doorgeven via 020-406 78 90. Hiervoor wordt een last minute toeslag berekend van 8 euro.

Is het mogelijk om gebruik te maken van Schiphol Valet Parking zonder reservering?

U dient zich altijd vooraf aan te melden. De toegang tot Schiphol Valet Parking (voor de Vertrekhal), kan alleen worden verkregen wanneer u aangemeld bent op basis van een reservering. Reserveren kan kosteloos en online tot 24 uur van te voren via de website www.schiphol.nl/valetparking.
Binnen 24 uur voor uw aankomst bij Schiphol Valet Parking kunt u last minute telefonisch reserveren via 020-406 78 90. Hiervoor wordt een last minute toeslag berekend van 8 euro.

Kan ik een reservering maken voor Schiphol Valet Parking via de fax?

Nee, het is niet (meer) mogelijk om via de fax te reserveren of wijzigingen door te geven. Wilt u reserveren dan verwijzen wij u graag naar de website.

Hoe zit het met de privacy van mijn persoonsgegevens?

Uw persoonsgegevens worden alleen gebruikt ten behoeve van de uitvoering van de beheerovereenkomst, de afhandeling van klachten en klanttevredenheidsonderzoeken. Mocht u wijzigingen aan willen brengen in uw reservering of uw persoonlijke account, dan kunt u dit ten alle tijde online doen via Manage my Account. Daarnaast kunt u zelf aangeven of u de Schiphol nieuwsbrief en aanbiedingen wenst te ontvangen, door dit aan te vinken wanneer dit wordt gevraagd.

Hoe lang van te voren kan ik een reservering maken voor Schiphol Valet Parking?

U kunt Schiphol Valet Parking tot 24 uur van te voren reserveren via de website. Indien u binnen 24 uur een last minute reservering wilt maken kan dit telefonisch via telefoonnummer 020-406 78 90. Hiervoor wordt een last minute toeslag van 8 euro in rekening gebracht.

Hoe lang kan ik maximaal parkeren bij Schiphol Valet Parking?

Via de website kunt u voor maximaal 21 dagen reserveren. Wilt u toch langer parkeren? Reserveer dan voor maximaal 21 dagen en geef bij aankomst bij de Schiphol Valet Parking balie het aantal parkeerdagen aan dat u wilt parkeren.

Hoe lang moet ik minimaal parkeren bij Schiphol Valet Parking?

Er is geen minimale parkeerduur bij Schiphol Valet Parking. Parkeert u korter dan 24 uur, houdt u er dan wel rekening mee dat het volledige dagtarief (24 uur) in rekening wordt gebracht.

Wat kan ik doen als Schiphol Valet Parking vol is?

Schiphol Valet Parking tracht dit uiteraard altijd te voorkomen. Als abonneehouder heeft u overigens altijd voorrang. In exceptionele situaties dat Schiphol Valet Parking vol is verwijzen wij u graag door naar Schiphol Excellence Parking.

Schiphol Excellence Parking is de parkeerfaciliteit op Amsterdam Airport Schiphol om zelf, exclusief en comfortabel direct aan de terminal te parkeren.

Schiphol Excellence Parking kan gereserveerd worden tot 24 uur van te voren via de reserveringsmodule. Via deze link vindt u meer informatie over Schiphol Excellence Parking. Reserveren voor Schiphol Excellence Parking is niet nodig. Ook zonder reservering kunt u altijd de garage inrijden door het trekken van een parkeerkaart, met een creditcard of een PriviumPlus kaart.

Hoe kan ik mijn Schiphol Valet Parking reservering wijzigen of annuleren?

U kunt uw reservering eenvoudig - online - wijzigen of annuleren via Mijn Reservering. Als abonnementhouder of agent kunt u reserveringen wijzigen door in te loggen onder uw account via het tab ‘Agent of ‘Abonnement’ en vervolgens via ’Booking Search’ de desbetreffende reservering op te zoeken. Zodra u de reservering heeft gevonden kunt u deze aanklikken en de gewenste gegevens wijzigen of annuleren.

Hoe lang van te voren kan ik mijn Schiphol Valet Parking reservering wijzigen of annuleren?

Als u minimaal 24 uur van te voren wijzigingen doorgeeft via ‘mijn reservering’ zijn hier geen kosten aan verbonden. De indicatie van het te betalen parkeertarief kan hierdoor natuurlijk wel veranderen. Wilt u binnen 24 uur wijzigen of annuleren, dan kunt u de wijzigingen telefonisch doorgeven door via 020-406 78 90.

Let op!
Indien u een wijziging van de inrijdatum niet doorgeeft, kunnen wij u niet toelaten op Schiphol Valet Parking. De afgesloten voorrijweg is alleen toegankelijk met een reservering. Zonder reservering wordt u niet als Schiphol Valet Parking klant herkend en zijn de medewerkers niet gemachtigd u toegang te verlenen. Zorg er dus altijd voor dat u wijzigingen tijdig doorgeeft.

Is het mogelijk om later voor te rijden dan de bij mijn reservering aangegeven begindatum/tijd?

U kunt uw reservering voor vertrek altijd wijzigen. Dit kan eenvoudig via de Schiphol website onder ‘Mijn Reservering’. Het doorvoeren van deze wijziging tot 24 uur voor de begindatum/tijdstip is kosteloos. Wijzigingen die binnen 24 uur worden gemaakt dienen telefonisch te worden doorgeven via nummer 020-406 78 90.

Let op! Indien u een wijziging van de inrijdatum niet doorgeeft, kunnen wij u niet toelaten op Schiphol Valet Parking. De afgesloten voorrijweg is alleen toegankelijk met een reservering. Zonder reservering wordt u niet als Schiphol Valet Parking klant herkend en zijn de medewerkers niet gemachtigd u toegang te verlenen. Zorg er dus altijd voor dat u wijzigingen tijdig doorgeeft.

Hoe weet ik dat mijn Schiphol Valet Parking reservering geaccepteerd is?

Zodra u online een reservering heeft gemaakt, ontvangt u uw reserveringsbevestiging op het door u opgegeven email-adres. In de reserveringsbevestiging zijn de aangegeven parkeerduur en eventuele extra diensten (bijv. autowassen, bijvullen ruitenvloeistof boeketservice) te zien. Bij elke wijziging van uw parkeergegevens of in geval van annulering ontvangt u een automatisch gegenereerde email met uw gewijzigde reserveringsgegevens.

Kan ik meerdere reserveringen voor verschillende periodes maken in één boeking?

Dit is niet mogelijk in één boeking. U kunt uiteraard wel meerdere losse reserveringen voor verschillende periodes maken.

Kan ik meerdere reserveringen voor verschillende auto’s/kentekens maken in dezelfde periode?

Als u meerdere reserveringen voor verschillende kentekens wilt maken in dezelfde periode, is dit mogelijk. Dit kan echter niet in één boeking, hiervoor dient u meerdere losse reserveringen te maken.

Kan ik met een ander kenteken gebruik maken van Schiphol Valet Parking reservering?

Uw kenteken verschaft u toegang tot de voorrijweg voor de Vertrekhal. Als u met een ander kenteken arriveert en u heeft dit niet (tijdig) doorgegeven via de Schiphol website, wordt u in principe geweigerd. Zorg er daarom altijd voor dat u uw kenteken wijzigt via ‘Mijn Reservering’ tot 24 uur voor aanvang van de reserveerperiode. Wilt u uw kenteken binnen 24 uur wijzigen kan dit via telefoonnummer 020-406 78 90.

Hoe kan ik mijn kenteken wijzigen van mijn Schiphol Valet Parking reservering?

Ga naar ‘Mijn Reservering’ en log in. Onder het kopje ‘Aanvullende informatie’ staan uw kentekengegevens, klik vervolgens op ‘wijzigen’ om uw kenteken te wijzigen. Deze kunt u tot 24 uur voor aanvang van de reserveringsperiode kosteloos wijzigen. Wilt u uw kenteken binnen 24 uur wijzigen kan dit via telefoonnummer 020-406 78 90. Hiervoor geldt geen toeslag.

Kan ik binnen de boekingsperiode meerdere keren in- en uitrijden?

Het is niet mogelijk om binnen uw reserveringsperiode meerdere keren in- en uit te rijden. Zodra u bent ingereden, wordt uw kenteken bij de slagboom van de lijst gehaald. Uw parkeerperiode gaat in, zodra u uw sleutels heeft ingeleverd bij de balie.

 


Betalen

Hoe kan ik mijn reservering betalen voor Schiphol Valet Parking?

U betaalt uw parkering bij terugkomst van uw reis aan de balie van Schiphol Valet Parking. Heeft u uw auto laten wassen, ruitenvloeistof bij laten vullen en/of een boeket besteld, worden deze kosten extra in rekening gebracht. U kunt deze aan de balie betalen met pin, creditcard of contant. Indien u een abonnement heeft, ontvangt u aan het einde van de maand een factuur van de gemaakte kosten. Afhankelijk van het type abonnement waar u gebruik van maakt, betaalt u extra services wel of niet wel aan de Schiphol Valet Parking balie. Dit hangt samen met het feit of de services voor eigen rekening komen als gebruiker van een abonnement. Indien u gebruik maakt van een speciaal actietarief (bijv. een seizoensactie) betaalt u vooraf bij uw online reservering. U kunt dan vooraf, online betalen met iDEAL of creditcard. Kijk regelmatig op de website voor interessante aanbiedingen. Abonnementhouders en agenten die een maandelijkse factuur ontvangen, kunnen seizoensacties ook op factuur ontvangen.

Betaal ik mijn Schiphol Valet Parking reservering vooraf of achteraf?

U betaalt uw reservering achteraf bij het ophalen van de auto. U betaalt dus altijd de daadwerkelijke parkeerduur. Eventuele extra diensten betaalt u ook bij het ophalen van uw auto. Betaling kan met pin, creditcard of contant. Abonnementhouders ontvangen een maandelijkse factuur. Bij seizoenacties betaalt u vooraf tijdens uw online reservering. Dit kan in dat geval met creditcard of iDEAL. Abonnementhouders en agenten die een maandelijkse factuur ontvangen, kunnen seizoensacties ook op factuur ontvangen.

Zijn er kosten verbonden aan het wijzigen of annuleren van mijn Schiphol Valet Parking reservering?

U kunt uw reservering voor vertrek altijd wijzigen of annuleren. De wijzigingen of annuleringen kunt u zelf via de website onder ‘Mijn Reservering’ doorgeven. Het doorvoeren van deze wijziging tot 24 uur voor de begindatum/tijdstip is kosteloos. Wijzigingen of annuleringen die binnen 24 uur worden gemaakt dienen telefonisch te worden doorgegeven via nummer 020-406 78 90. Geeft u uw wijziging geheel niet door, dan berekenen wij een toeslag van 11,50 euro.

Als ik langer parkeer bij Schiphol Valet Parking dan gereserveerd, moet ik dan bijbetalen?

Uw betaalt achteraf op basis van de daadwerkelijke parkeerduur. Het bedrag dat u bij het maken van de reservering ziet is een indicatie van parkeerkosten op basis van de door u opgegeven parkeerduur bij uw reservering. Als u dus langer staat dan vooraf aangegeven is dit mogelijk. Uw eindafrekening bij terugkomst is gebaseerd op het daadwerkelijk aantal door u geparkeerde dagen/uren.

Let op: indien u daadwerkelijk langer staat dan door u aangegeven bij uw reservering geef dit tijdig telefonisch door via telefoonnummer 020-604 78 90. Dit is kosteloos. Indien u uw verlengde parkeerduur niet doorgeeft wordt een toeslag van 11,50 euro berekend.

U kunt uw reservering voor vertrek altijd wijzigen. Geef deze wijziging door via de website onder Mijn Reservering. Wijzigingen die binnen 24 uur voor vertrek worden gemaakt dienen telefonisch te worden doorgeven via nummer 020-406 78 90.

Is het mogelijk om gesplitst te betalen bij Schiphol Valet Parking?

Het is mogelijk om de rekening voor Schiphol Valet parkeren én voor extra services apart te voldoen. Binnen 1 afhandeling, dus parkeren of extra services – is het niet mogelijk om met verschillende betaalmiddelen te betalen Bent u abonneehouder hangt dit af van de voorwaarden van uw abonnement. Het is dan wel mogelijk om de parkering ten laste van het abonnement te laten gaan en de extra services apart af te rekenen. De rekening voor extra services dient dan wel direct aan de balie te worden afgerekend met pin, creditcard of contant. Indien een klant dit wenst kunnen parkeerkosten ook aan de balie voldaan worden, deze worden dan niet gefactureerd.

Kan ik bij Schiphol Valet Parking een rekening op factuur krijgen?

Indien u geen abonnementhouder of agent van Schiphol Valet Parking bent, is het niet mogelijk om de rekening op factuur te betalen. U kunt uw reservering betalen aan de balie via pin, creditcard of contant. Interesse in een abonnement? Ga dan naar het aanvraagformulier en bekijk de voorwaarden.

 


Reserveren via een eigen account

Waarom een online ‘eigen account’?

U hoeft dan niet bij iedere reservering uw persoonlijke gegevens en autogegevens zoals kenteken, model, type opnieuw in te vullen. Wilt u een persoonlijke login aanmaken voor Schiphol Valet Parking ga dan naar het login veld op de reserveerpagina. Abonneehouders en agenten krijgen na het afsluiten van het Schiphol Valet Parking contract een persoonlijke login toegezonden.

Bij een volgende boeking selecteert u Schiphol Valet Parking als gewenste parkeerservice. Na de invoer van datum komt u de log-in link vanzelf tegen. Voer hier uw gebruikersnaam (email-adres) en password in. Uw basisgegevens staan dan al voor u klaar en u kunt uw reservering verder afronden.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen, bijv. i.g.v. een nieuw adres of kenteken?

U gaat naar ‘Manage my account’, en log in op de gebruikelijke wijze met uw persoonlijke e-mailadres en wachtwoord. U past de wijzigen aan in het betreffende veld naar keuze. Dit kan 24/7. Vervolgens klikt u op ‘Bevestigen’. Uw gegevens zijn gewijzigd en opgeslagen. U kunt uw gegevens zo vaak wijzigen als u wenst. De wijziging geldt voor nieuwe reserveringen, bestaande reserveringen kunt u aanpassen via ‘Mijn Reservering’ .

Hoe kan ik mijn transactiegeschiedenis bekijken?

Deze functionaliteit is alleen mogelijk via een persoonlijke log-in voor abonnementhouders en agenten van Schiphol Valet Parking of met een persoonlijk account. Abonnementshouders en agenten krijgen altijd een persoonlijke log-in. Overige boekers dienen hiervoor een ‘Eigen Account’ aan te maken.

Log in via uw account, en klik op de optie ‘Booking Search’. Vervolgens kunt u enkele zoekcriteria opgeven zoals: inrijdatum, uitrijdatum, boekingsdatum, naam, etc. Op basis van de door u ingevulde zoekcriteria krijgt u alle boekingen te zien die hieraan voldoen. Deze gegevens kunt u vervolgens exporteren naar een Excel of CSV bestand. U kunt uw transactiegeschiedenis 24/7 inzien.

Heeft u een persoonlijke account, dan kunt u via ‘Mijn Reservering’ inloggen met de gegevens van een eerdere reservering. Vervolgens ziet u onderaan de pagina de optie ‘Al mijn reserveringen’, als u hier op klikt ziet u uw boekingsoverzicht.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

U gaat naar het inlog veld op de reserveerpagina, vervolgens klikt u op de mogelijkheid ‘Wachtwoord vergeten?’. U ontvangt dan een link om uw wachtwoord te resetten via de email op het eerder door u opgegeven e-mailadres. Hiermee kunt u vervolgens nadat u uw gebruikelijke e-mailadres hebt ingevuld uw wachtwoord invullen en inloggen naar uw persoonlijke account.

 


Abonnementen

Wat houdt een Schiphol Valet Parking abonnement in?

Een Schiphol Valet Parking abonnement is voor de frequente reiziger of bedrijven die regelmatig gebruik maken van Schiphol Valet Parking. U ontvangt 5 euro korting per dag voor dag 1-3 op alle parkeringen bij Schiphol Valet Parking. Maandelijks ontvangt u een factuur met de totale kosten gebaseerd op uw daadwerkelijke parkeringen en de overig afgenomen extra services zoals bijvoorbeeld autowassingen en boeketten. Voor een Schiphol Valet abonnement wordt jaarlijks 47,50 euro administratiekosten berekend. Indien u per jaar voor minimaal 425 euro ex BTW parkeert worden deze kosten kwijtgescholden.

Voor bedrijven geldt dat het mogelijk is om per gebruiker/werknemer aan te geven of het is toegestaan binnen het abonnement extra services af te nemen. U kunt eenvoudig gebruikers toevoegen via ‘Add subscriber’. Wilt u een gebruiker verwijderen, ga dan naar ‘Maintain Subscriber’, selecteer de gebruiker en zet de regel ‘Stop Sale’ op “Y”. Via deze mogelijkheid kunt u ook aangeven wat per gebruiker wel of niet is toegestaan.

Indien u expliciet heeft opgegeven bij het afsluiten van het abonnement dat extra services niet ten laste van het abonnement komen, worden deze niet op de maandelijkse factuur opgevoerd. Uiteraard is het voor de gebruikers (bijv. werknemers van een bedrijf) van het abonnement wel mogelijk dit voor eigen rekening te doen. Hiervoor dient dan wel door degene die de diensten heeft afgenomen bij terugkomst aan de Schiphol Valet balie te worden afgerekend. Dit kan met de gebruikelijke betaalmiddelen: pin, creditcard of contant.

Voor wie is een Schiphol Valet Parking abonnement geschikt?

Reist u minder vaak maar wilt u graag betalen op rekening door middel van een maandelijkse factuur dan is een abonnement ook geschikt. Bovendien ontvangt u 5 euro korting per dag voor dag 1-3 korting op iedere Schiphol Valet parkering. U betaalt voor een abonnement jaarlijks 47,50 euro administratiekosten. Indien u per jaar voor 425 euro ex BTW parkeert bij Schiphol Valet Parking worden deze kosten kwijtgescholden.

Wat zijn de voordelen van een Schiphol Valet Parking abonnement?

Er zijn verschillende voordelen van het afsluiten van een abonnement voor Schiphol Valet Parking. Zo ontvangt u 5 euro korting per dag voor dag 1-3 korting op uw parkeringen en hoeft u niet aan de balie te betalen. U ontvangt maandelijks 1 factuur en een overzicht van parkeringen en eventueel afgenomen extra services . Het maandelijkse factuurbedrag is gebaseerd op daadwerkelijk parkeerduur en eventueel afgenomen extra services. Tevens heeft u als abonnementhouder altijd voorrang bij reservering van parkeerplekken.

Binnen 1 abonnement kunnen meerdere gebruikers worden aangemaakt. Bijvoorbeeld voor bedrijven en hun werknemers die van het abonnement gebruik maken.

Wat zijn de tarieven voor Schiphol Valet Parking abonnementhouders?

U ontvangt 5 euro korting per dag voor dag 1-3 op alle parkeringen. De abonnementskorting geldt niet in combinatie met promoties en acties. Voor een overzicht van de tarieven verwijzen wij u graag naar de tariefkaart. Voor Schiphol Valet Parking abonnementshouders gelden een aantal jaarlijkse speciale promoties, aanbiedingen en acties. U ontvangt daar doorgaans bericht over via het door u aangegeven emailadres bij het afsluiten van uw abonnement.

Hoe kan ik een Schiphol Valet Parking abonnement aanvragen?

Bij het aanvragen van een Schiphol Valet Parking abonnement, kunt u een formulier invullen via de abonnement pagina. U krijgt dan per e-mail een apart formulier toegezonden om toestemming te verlenen voor een maandelijkse automatische incasso (kosten van de achterliggende maandperiode). Dit formulier ontvangen wij vervolgens graag door u ondertekend (gescand per e-mail) retour .

Binnen 14 dagen ontvangt u uw abonnementscontract. Instructies over de volgende stappen zijn daarbij bijgesloten. Normaal bedraagt de verwerkingstijd van uw abonnementsaanvraag tot aan het eerste daadwerkelijke gebruik van uw abonnement 10 werkdagen.

Ontvang ik als PriviumPlus lid extra korting op Schiphol Valet Parking abonnement?

U ontvangt als PriviumPlus lid geen extra korting op een abonnement. Als PriviumPlus lid ontvangt u wel 5 euro korting per dag voor dag 1-3 op individuele boekingen bij Schiphol Valet Parking.

Wat is het verschil tussen een abonnementhouder en een gebruiker van een abonnement?

De abonnementhouder is contracthouder en beheerder. Hij sluit het abonnement af en betaalt via een maandelijkse factuur de gemaakte parkeerkosten. De abonnementhouder bepaalt wie van het abonnement gebruik mag maken (=gebruiker). Een gebruiker van het abonnement betaalt in principe niet de gemaakte parkeerkosten. Deze worden maandelijks aan de abonnementhouder berekend via de maandfactuur. De abonnementhouder bepaalt of een gebruiker voor rekening van het abonnement gebruik mag maken van extra services zoals autowassen en de bloemenservice. Is dit niet toegestaan dan rekent de gebruiker deze services voor eigen rekening aan de Schiphol Valet Parking balie af.

Een abonnementhouder beheert zijn abonnement via een speciale link die hem toegang geeft in een afgesloten domein van het boekingssysteem. Via de invoer van een eigen gebruikersnaam en password kan hij wijzigingen aanbrengen in diverse gegevens zoals gebruikers en kan gebruiksoverzichten opvragen.

Een gebruiker boekt via de website. Op de Schiphol Valet Parking webpagina kan hij eenvoudig inloggen via de log-in optie. Na invoer van de gebruikersnaam (door de abonnementhouder opgegeven email adres) en wachtwoord, kan hij eenvoudig reserveren.

Wat moet ik doen als ik als abonnementhouder mijn log-in vergeten ben?

Gebruikers van een abonnement kunnen zelf hun wachtwoord resetten via >link wachtwoord reset]< Indien u de abonnementhouder/ beheerder van het abonnement bent en u logt in via de speciale abonnementen log-ion, dan kunt u een mail sturen naar Schiphol Valet parking, zij kunnen uw wachtwoord resetten. U ontvangt dan bericht zodra het wachtwoord reset is en een eenmalig wachtwoord. U kunt vervolgens inloggen en zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

Hoe kan ik als abonnementhouder de gemaakte boekingen inzien?

Log in met uw persoonlijke log-in en wachtwoord via de abonnement link, klik vervolgens op ‘Booking Search’. Vervolgens kunt u enkele zoekcriteria opgeven zoals: inrijdatum, uitrijdatum, boekingsdatum, naam, etc. Op basis van de door u ingevulde zoekcriteria krijgt u alle boekingen te zien die hieraan voldoen. Deze gegevens kunt u vervolgens exporteren als Excel of CSV bestand. U kunt uw transactiegeschiedenis 24/7 bekijken.

Hoe kan ik een gebruiker aan een abonnement toevoegen of wijzigen?

Via ‘Add Subscriber’ kunt u gebruikers toevoegen. Het email adres fungeert vervolgens als log-in ID voor de gebruiker. Wilt u de gegevens van een gebruiker wijzigen, ga dan naar ‘Maintain Subscriber’ en selecteer de betreffende log-in. Door in de regel Stop Sale “y” aan te geven, kan een gebruiker niet meer via het abonnement boeken.

Kan ik onder hetzelfde account (abonnement) zowel privé reserveren en betalen?

U kunt bij de balie aangeven of de parkering voor eigen rekening of ten laste van het abonnement komt. Betalen kan in dit geval niet op rekening, maar wel met de gebruikelijke betaalmiddelen zoals creditcard, pin of contant. Houdt er rekening mee dat de parkering die gereserveerd is terug te zien is op het abonnementsoverzicht. Uiteraard worden de kosten dan niet doorbelast op het abonnement.

 


Schiphol Valet Parking Agenten

Kan ik onder hetzelfde account (abonnement) zowel privé reserveren en betalen?

U kunt bij de balie aangeven of de parkering voor eigen rekening of ten laste van het abonnement komt. Betalen kan in dit geval niet op rekening, maar wel met de gebruikelijke betaalmiddelen zoals creditcard, pin of contant. Houdt er rekening mee dat de parkering die gereserveerd is terug te zien is op het abonnementsoverzicht. Uiteraard worden de kosten dan niet doorbelast op het abonnement.

Wat is een agent?

Een agent van Schiphol Valet Parking is een tussenpersoon die namens een gebruiker een reservering kan maken. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld (zakelijke) reisbureaus.

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen als ik agent van Schiphol Valet Parking wil worden?

U kunt agent worden van Schiphol Valet Parking als u voor minimaal 750 euro per kwartaal reserveringen maakt bij Schiphol Valet Parking.

Hoe meld ik mij aan als agent worden van Schiphol Valet Parking?

Bij het aanvragen van een Schiphol Valet Parking agentschap, kunt u een formulier invullen via de agent pagina. Indien u een agentschap kiest waarbij u voor uw klanten betaalt, krijgt u dan per e-mail een apart formulier toegezonden om toestemming te verlenen voor een maandelijkse automatische incasso (kosten van de achterliggende maandperiode). Dit formulier ontvangen wij vervolgens graag door u ondertekend (gescand per e-mail) retour . Binnen 14 dagen ontvangt u uw abonnementscontract. Instructies over de volgende stappen zijn daarbij bijgesloten. Normaal bedraagt de verwerkingstijd van uw abonnementsaanvraag tot aan het eerste daadwerkelijke gebruik van uw abonnement 10 werkdagen.

Wat zijn de verschillen tussen een abonnement en een agent?

Abonnementen zijn voor personen en bedrijven die minstens 1 x per maand gebruik maken van Schiphol Valet Parking. Een agent is een tussenpersoon die namens een gebruiker van Schiphol Valet Parking een reservering kan maken. Agenten kunnen niet voor bestaande abonnementhouders en gebruikers reserveren.

Welke overeenkomst sluit ik af als agent?

Als agent kunt u kiezen tussen 2 vormen van agentovereenkomsten:
1- de agent betaalt de reservering aan Schiphol Valet Parking via een maandelijkse factuur en factureert eventueel de gemaakte kosten aan zijn relatie;
2- de agent reserveert de parkering en eventuele extra services voor zijn relatie. De relatie betaalt de gemaakte kosten ten behoeve van de parkering en eventuele extra services bij terugkomst aan de Schiphol Valet balie met de gebruikelijke betaalmiddelen zoals creditcard, pin of contant.

Agenten ontvangen over daadwerkelijke parkeringen een periodieke commissie. Voor meer informatie, aanvraag en algemene voorwaarden klik hier.

Kan een agent reserveren voor een bestaande abonnementhouder of gebruiker van een abonnement?

Agenten kunnen niet voor bestaande abonnementhouders en gebruikers reserveren. Een agent kan alleen een reservering aanmaken voor een individuele boeker (niet zijnde een abonnementhouder, gebruiker).

Hoe reserveer en betaal ik als agent?

Agenten krijgen na het afsluiten van het Schiphol Valet Parking contract een persoonlijke log-in toegezonden. Log in met uw persoonlijke login en wachtwoord via uw account via het tab ‘Agenten’ , klik vervolgens op ‘Nieuwe reservering’. Vervolgens kunt u de reservering maken.

Hoe kan ik als agent de gemaakte boekingen inzien?

Log in met uw persoonlijke log-in en wachtwoord via de abonnement link, klik vervolgens op ‘Booking Search’. Vervolgens kunt u enkele zoekcriteria opgeven zoals: inrijdatum, uitrijdatum, boekingsdatum, naam, etc. Op basis van de door u ingevulde zoekcriteria krijgt u alle boekingen te zien die hieraan voldoen. Deze gegevens kunt u vervolgens exporteren als Excel of CSV bestand. U kunt uw transactiegeschiedenis 24/7 bekijken.

Wat moet ik doen als ik als agent mijn log-in vergeten ben?

Indien u als agent u wachtwoord bent vergeten, dan kunt u een mail sturen naar Schiphol Valet Parking. Zij kunnen uw wachtwoord resetten. U ontvangt dan bericht zodra het wachtwoord reset is en een eenmalig wachtwoord. U kunt vervolgens inloggen en zelf een nieuw wachtwoord aanmaken