Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt schiphol.nl cookies

Schiphol Valet Parking

EUR 42,50 per dag
  • Direct parkeren tussen Vertrek 2 en 3 in een eigen Valet sectie
  • Flexibel reserveren tot vlak vóór vertrek - diverse extra services mogelijk
  • Nu parkeren met extra zomervoordeel va 5 dgn. Let op: beperkt aantal plekken!

Wanneer u geen kostbare tijd wilt verliezen en gemakkelijk wilt parkeren, dan is Schiphol Valet Parking dé oplossing voor u. U reserveert Schiphol Valet Parking vooraf via de website. Op Schiphol zet u uw auto vóór de Terminal neer, in de speciale Schiphol Valet Parking sectie. Geef de sleutel af bij de Schiphol Valet Parking servicebalie (tussen Vertrekhal 2 en 3). Gekwalificeerde medewerkers brengen vervolgens uw auto naar een beveiligde en afgesloten parkeergarage óp Schiphol Centrum, terwijl u er geen omkijken naar heeft.

Wanneer u terugkomt, staat uw auto weer klaar bij de Terminal. Schiphol Valet Parking biedt ook diverse extra services zoal autowassen, ruitenvloeistof bijvullen, boeketservice en een Jet-Lag chauffeur. Klik op het tabblad extra services voor meer informatie.

Schiphol Valet Parking Abonnement

Een Schiphol Valet Parking abonnement is de moeite waard als u regelmatig reist via Schiphol. Ook geschikt voor organisaties en bedrijven waarvan de medewerkers regelmatig via Schiphol vliegen. Met dit abonnement ontvangt u - en de door u opgegeven gebruikers van het abonnement- korting op de eerste drie dagen parkeren.

> Meer informatie en/of aanvragen


Schiphol Valet Parking Agentschap

Een agent van Schiphol Valet Parking is een tussenpersoon die namens een gebruiker een reservering kan maken. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld (zakelijke) reisbureaus.

> Meer informatie en/of aanvragen

Reserveertarief 2014
Dag 0-3 dagen per dag EUR 42,50
Daarna per dag EUR 30*
Uurtarief vanaf 24 uur EUR 7,50

*Bij online reserveren vanaf 5 dagen parkeren geldt een aantrekkelijk zomeractietarief. Bijv. 8 dagen parkeren voor maar EUR 124,50. Let op: op=op! Lees hier meer over luxe zomerparkeren bij Schiphol Parking.

Voor parkeren binnen de eerste 24 uur wordt altijd het maximale dagtarief berekend van EUR 42,50 (ongeacht de parkeerduur).

U betaalt alleen de daadwerkelijke parkeerduur (in uren tot aan het maximale dagtarief).
De afrekening van uw parkering gebeurt achteraf bij de Schiphol Valet Parking balie op Schiphol. Betalen kan met pin, creditcard of contant.

Een last minute-reservering (binnen 24 uur vóór vertrek) kost EUR 8 extra en kan telefonisch via 020 406 78 90 worden doorgegeven.

Toeslagen 2014

Schiphol Valet Parking hanteert verschillende toeslagen. >Lees meer

Extra: met uw PriviumPlus lidmaatschap heeft u EUR 5 korting op de eerste 3 dagen parkeren bij Schiphol Valet Parking. > Meer informatie

>Veel gestelde vragen over Schiphol Valet Parking

Reserveren & betalen
U reserveert uw parkeerplaats tot 24 uur voor vertrek op deze website. U selecteert de boekingsperiode. Vervolgens wordt u door het boekingsproces heen geleid. Uw reservering wordt afgerond met een prijsindicatie voor de door u gereserveerde parkeerperiode. Na uw reservering, ontvangt u een reserveringsbevestiging op het door u opgegeven emailadres. Het uiteindelijk te betalen bedrag wordt gebaseerd op de daadwerkelijke parkeerduur. Bij terugkomst rekent u dit bedrag af aan de Schiphol Valet Parking servicebalie op Schiphol. U kunt betalen met pin, creditcard of contant.

Parkeren
U rijdt naar Schiphol en volgt de borden ‘Vertrek’. U kunt zich melden bij de slagboom, alwaar om uw naam en reservering kan worden gevraagd. Vervolgens rijdt u door tot de speciaal gereserveerde Schiphol Valet Parking parkeerplaatsen vóór de Terminal (tussen Vertrekhal 2 en 3). Geef uw sleutel af bij de Schiphol Valet Parking servicebalie en loop meteen door naar uw incheckbalie of gate.

Gekwalificeerde medewerkers brengen uw auto naar een beveiligde en overdekte parkeergarage óp Schiphol. De auto staat weer voor u klaar bij de terminal wanneer u arriveert. U rekent uw parkering af aan de Schiphol Valet Parking servicebalie en u kunt direct vertrekken.

Openingstijden Schiphol Valet Parking Servicebalie
Alle dagen van 6.00 tot 23.30 uur is de Servicebalie bemand. Buiten deze openingstijden kunt u bellen met 020 – 406 78 90. Binnen circa 5 minuten komt direct een medewerker naar de servicebalie om u van dienst te zijn.

Wijzigen/Annuleren
U kunt uw reservering eenvoudig tot 1 dag voor vertrek online wijzigen via mijn reservering. Als abonnementhouder of agent kunt u reserveringen wijzigen via uw eigen log-in. Er zijn geen kosten verbonden aan wijzigen of annuleren. Zodra u uw reservering wijzigt of annuleert ontvangt u een automatisch gegenereerde bevestigingsmail met uw nieuwe reserveergegevens.
Wilt u toch binnen 24 uur wijzigen of annuleren dan kunt u dit telefonisch doorgeven via de Schiphol Valet Parking servicebalie op telefoonnummer 020 406 78 90.

Toeslagen
Schiphol Valet Parking hanteert verschillende toeslagen, bijvoorbeeld voor last minute reserveren of een zg. no-show fee. >Lees meer

Extra services

Autowassen & ruitenvloeistofservice
Met de Swisstec® Car Care Service kunt u bij Schiphol Valet Parking kiezen voor een breed en geavanceerd autoreinigingsprogramma. Een slimme optie omdat dit u een rit naar een autowasstraat bespaart op het moment dat u uw auto niet nodig heeft. U kunt kiezen voor een grondige wasbeurt tot een hoogwaardige en duurzame Swisstec® lakprotectiebehandeling.

> Overzicht behandelingen

Indien u uw auto wilt laten wassen, kunt u dit aangeven tijdens uw online reservering. Hier kunt u de wassing naar keuze aangeven. Bij terugkomst wordt de wassing en/of behandeling afgerekend aan de Schiphol Valet Parking servicebalie samen met uw parkering. Voor abonnementshouders, gebruikers en agenten werkt dit hetzelfde. Daarbij is het mogelijk de autowassing ten laste van de maandfactuur te laten gaan of apart af te rekenen aan de balie.

Boeketservice
Wilt u bij thuiskomst een boeket bloemen, maar u heeft geen tijd om dit te bezorgen? Bij gebruik van Schiphol Valet Parking kunt u kiezen voor de speciale Boeketservice. Wij zorgen ervoor dat er een mooie, kwalitatieve bos bloemen klaar ligt in uw auto als u terugkomt; ingepakt in een mooie en aansprekende verpakking.

> Boeketservice

Indien u een boeket wenst, kunt dit aangeven tijdens uw online reservering of aan de Schiphol Valet servicebalie als u uw sleutel afgeeft bij vertrek. Bij terugkomst wordt het boeket naar keuze afgerekend aan de Schiphol Valet servicebalie samen met uw parkering. Voor abonnementshouders, gebruikers en agenten werkt dit hetzelfde. Daarbij is het mogelijk de autowassing ten laste van de maandfactuur te laten gaan of apart af te rekenen aan de balie.

Jet-Lag chauffeur
Wanneer u terugkomt van een reis en vermoeid bent, kunt u nu gebruik maken van een chauffeur die u veilig weer thuisbrengt in uw eigen auto.



Elektrisch laden
Er zijn (beperkte) mogelijkheden om uw auto elektrisch op te laden. Wij verzoeken u elektrisch laden vooraf te reserveren via de Schiphol Valet Parking servicebalie of stuur een e-mail naar valetparking@schiphol.nl.


Hoe komt u bij Schiphol Valet Parking?

Hoe komt u hier?

Schiphol Valet Parking vindt u op Schiphol Centrum. Direct tussen Vertrek 2 en Vertrek 3.

Het adres voor uw navigatiesysteem: Vertrekpassage 3, Schiphol