Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt schiphol.nl cookies

Schiphol Valet Parking

EUR 42,50 per dag
  • Direct parkeren tussen Vertrek 2 en 3 in een eigen Valet sectie
  • Auto staat klaar zonder vooraf te bellen. Eigen Servicebalie in de terminal
  • Nu: super-wintervoordeel: 60% korting vanaf 5 dagen parkeren! Op=op

U wilt de meest gemakkelijke en snelle manier van parkeren? Dan is Schiphol Valet Parking de beste keuze. Schiphol Valet Parking is de enige, echte officiële premium valet service van Amsterdam Airport Schiphol. U parkeert uw auto vóór de Terminal tussen Vertrek 2 & 3, in de speciale Schiphol Valet Parking sectie.

Betrouwbaar en gemakkelijk
U reserveert Schiphol Valet Parking altijd vooraf via de website. Voor reserveringen binnen 24 uur voor vertrek belt u naar de Schiphol Valet Parking Servicebalie 020 – 406 78 90.Op Schiphol zet u uw auto vóór de Terminal neer, in de speciale Schiphol Valet Parking sectie. Geef de sleutel af bij de Schiphol Valet Parking Servicebalie (tussen Vertrekhal 2 en 3). Gekwalificeerde medewerkers brengen vervolgens uw auto naar een beveiligde en afgesloten parkeergarage óp Schiphol Centrum, terwijl u er geen omkijken naar heeft. De met uw auto gereden ritten worden met een GPS systeem geregistreerd.

Wanneer u terugkomt, staat uw auto weer klaar bij de Terminal. Schiphol Valet Parking houdt alle vluchttijden bij en weet precies wanneer u arriveert. Mocht u tijdens uw reis uw retourvlucht wijzigen dan kunt u dit doorgeven aan de Servicebalie.

Schiphol Valet Parking biedt ook diverse extra services zoal autowassen, ruitenvloeistof bijvullen, boeketservice en een Jet-Lag chauffeur. Kijk voor meer informatie achter de tab Extra Services.

U kunt als vaste klant punten sparen in het Schiphol Valet Parking Rewards programma die in te wisselen zijn voor o.a. winkel – en horecavouchers en kortingen op alle parkeerproducten van Schiphol Parking. Kijk voor meer informatie achter de tab Rewards

Reserveertarief 2014
Dag 0-3 dagen per dag EUR 42,50
Daarna per dag EUR 30
Uurtarief vanaf 24 uur EUR 7,50

Reserveertarief 2015
Dag 0-3 dagen per dag EUR 42,50
Daarna per dag EUR 32,50
Uurtarief vanaf 24 uur EUR 7,50

Voor parkeren binnen de eerste 24 uur wordt altijd het maximale dagtarief berekend van EUR 42,50 (ongeacht de parkeerduur).

U betaalt alleen de daadwerkelijke parkeerduur (in uren tot aan het maximale dagtarief).

Kijk regelmatig op de website voor onze interessante seizoensacties voor Valet Parking. Vanaf 4 dagen of langer parkeren kan uw korting oplopen tot 60%!

De afrekening van uw parkering gebeurt achteraf bij de Schiphol Valet Parking Servicebalie op Schiphol. Betalen kan met pin, creditcard of contant.

Schiphol Valet Parking Abonnement
Een Schiphol Valet Parking Abonnement is de moeite waard als u regelmatig reist vanaf de luchthaven. Vooral geschikt voor zakelijk gebruik, voor organisaties en werknemers.

U en/of de gebruikers van het abonnement ontvangen korting op de eerste 3 dagen parkeren. Bij terugkomst hoeft u niet ter plekke af te rekenen maar ontvangt u achteraf van ons een factuur. Zo bent u snel weer op weg.

> Lees meer


Toeslagen 2014-2015
Schiphol Valet Parking hanteert in bepaalde gevallen een toeslag . Bijvoorbeeld bij een last-minute reservering of een no-show fee. Voor een overzicht van alle toeslagen, klikt u hier.

U reserveert uw parkeerplaats tot 24 uur voor vertrek op deze website. U selecteert de boekingsperiode. Vervolgens wordt u door het boekingsproces heen geleid. Uw reservering wordt afgerond met een prijsindicatie voor de door u gereserveerde parkeerperiode. Na uw reservering, ontvangt u een reserveringsbevestiging op het door u opgegeven emailadres. Het uiteindelijk te betalen bedrag wordt gebaseerd op de daadwerkelijke parkeerduur. Bij terugkomst rekent u dit bedrag af aan de Schiphol Valet Parking servicebalie op Schiphol. U kunt betalen met pin, creditcard of contant.

Parkeren
U rijdt naar Schiphol en volgt de borden ‘Vertrek’. U kunt zich melden bij de slagboom, alwaar om uw naam en reservering kan worden gevraagd. Vervolgens rijdt u door tot de speciaal gereserveerde Schiphol Valet Parking parkeerplaatsen vóór de Terminal (tussen Vertrekhal 2 en 3). Geef uw sleutel af bij de Schiphol Valet Parking servicebalie en loop meteen door naar uw incheckbalie of gate.

Gekwalificeerde medewerkers brengen uw auto naar een beveiligde en overdekte parkeergarage óp Schiphol. De auto staat weer voor u klaar bij de terminal wanneer u arriveert. U rekent uw parkering af aan de Schiphol Valet Parking servicebalie en u kunt direct vertrekken.

Openingstijden Schiphol Valet Parking Servicebalie
Alle dagen van 6.00 tot 23.30 uur is de Servicebalie bemand. Buiten deze openingstijden kunt u bellen met 020 – 406 78 90. Binnen circa 5 minuten komt direct een medewerker naar de servicebalie om u van dienst te zijn.

Wijzigen/Annuleren
U kunt uw reservering eenvoudig tot 1 dag voor vertrek online wijzigen. Er zijn geen kosten verbonden aan wijzigen of annuleren. Zodra u uw reservering wijzigt of annuleert ontvangt u een automatisch gegenereerde bevestigingsmail met uw nieuwe reserveergegevens. Heeft u geboekt via een reisagent, ga dan voor wijzigen/annuleren naar uw reisagent.
Wilt u toch binnen 24 uur wijzigen of annuleren dan kunt u dit telefonisch doorgeven via de Schiphol Valet Parking servicebalie op telefoonnummer 020 406 78 90.

Toeslagen
Schiphol Valet Parking hanteert verschillende toeslagen, bijvoorbeeld voor last minute reserveren of een zg. no-show fee. >Lees meer

Extra services

Autowassen & ruitenvloeistofservice
Met de Swisstec® Car Care Service kunt u bij Schiphol Valet Parking kiezen voor een breed en geavanceerd autoreinigingsprogramma. Een slimme optie omdat dit u een rit naar een autowasstraat bespaart op het moment dat u uw auto niet nodig heeft. U kunt kiezen voor een grondige wasbeurt tot een hoogwaardige en duurzame Swisstec® lakprotectiebehandeling.

> Overzicht behandelingen

Indien u uw auto wilt laten wassen, kunt u dit aangeven tijdens uw online reservering. Hier kunt u de wassing naar keuze aangeven. Bij terugkomst wordt de wassing en/of behandeling afgerekend aan de Schiphol Valet Parking servicebalie samen met uw parkering. Voor abonnementshouders, gebruikers en agenten werkt dit hetzelfde. Daarbij is het mogelijk de autowassing ten laste van de maandfactuur te laten gaan of apart af te rekenen aan de balie.

Boeketservice
Wilt u bij thuiskomst een boeket bloemen, maar u heeft geen tijd om dit te bezorgen? Bij gebruik van Schiphol Valet Parking kunt u kiezen voor de speciale Boeketservice. Wij zorgen ervoor dat er een mooie, kwalitatieve bos bloemen klaar ligt in uw auto als u terugkomt; ingepakt in een mooie en aansprekende verpakking.

> Boeketservice

Indien u een boeket wenst, kunt dit aangeven tijdens uw online reservering of aan de Schiphol Valet servicebalie als u uw sleutel afgeeft bij vertrek. Bij terugkomst wordt het boeket naar keuze afgerekend aan de Schiphol Valet servicebalie samen met uw parkering. Voor abonnementshouders, gebruikers en agenten werkt dit hetzelfde. Daarbij is het mogelijk de autowassing ten laste van de maandfactuur te laten gaan of apart af te rekenen aan de balie.

Jet-Lag chauffeur
Wanneer u terugkomt van een reis en vermoeid bent, kunt u nu gebruik maken van een chauffeur die u veilig weer thuisbrengt in uw eigen auto.



Elektrisch laden
Er zijn (beperkte) mogelijkheden om uw auto elektrisch op te laden. Wij verzoeken u elektrisch laden vooraf te reserveren via de Schiphol Valet Parking servicebalie of stuur een e-mail naar valetparking@schiphol.nl.


Binnenkort start Schiphol Parking hier met Parking Rewards, exclusief voor Schiphol Valet Parking klanten.

Hoe komt u bij Schiphol Valet Parking?

Hoe komt u bij Schiphol Valet Parking?

Schiphol Valet Parking vindt u op Schiphol Centrum, tussen Vertrek 2 en 3.

Op Schiphol volgt u de borden Vertrek en meldt u zich bij de slagboom vlak voor Vertrekhal 2 om toegang te krijgen. U parkeert uw auto binnen de speciale Schiphol Valet Parking sectie.



Het adres voor uw navigatiesysteem is Vertrekpassage 3, Schiphol, Haarlemmermeer.


Plan uw route