Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt schiphol.nl cookies

Mijn reservering

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

Vul uw e-mailadres, postcode en orderreferentienummer in. U kunt nu uw persoonlijke gegevens of reservering wijzigen of annuleren. Mocht u uw orderreferentienummer zijn vergeten, dan kunt u deze alsnog via de e-mail toegestuurd krijgen door de invoer van alleen uw emailadres en postcode. Heeft u uw parkering geboekt via een reisagent, ga dan naar uw reisagent.
Voor de algemene voorwaarden klik hier.

Hoe kan ik mijn creditcard reservering wijzigen?

Uw creditcardnummer kunt u wijzigen bij 'mijn reservering', onder het kopje 'kaartnummer'. Heeft u uw reservering gewijzigd en is de parkeerduur langer geworden, dan worden de extra kosten automatisch van uw creditcardrekening afgeschreven. Heeft u uw reservering gewijzigd en is de parkeerduur korter geworden, dan wordt het bedrag dat u terugkrijgt automatisch op uw creditcardrekening bijgeschreven.


Hoe kan ik mijn I- dealreservering wijzigen?

Heeft u uw reservering gewijzigd en is de parkeerduur langer geworden, dan betaalt u via I-deal een nieuw totaal bedrag, inclusief uw extra parkeerdagen. Het oorspronkelijke betaalde bedrag wordt volledig teruggestort op uw bankrekening. De terugbetaling kan tot 5 werkdagen in beslag nemen. Heeft u uw reservering gewijzigd en is de parkeerduur korter geworden, dan krijgt u het te verrekenen bedrag volledig teruggestort op uw bankrekening. De terugbetaling kan tot 5 werkdagen in beslag nemen.