Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt schiphol.nl cookies

Mijn reservering

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?
Vul uw e-mailadres, postcode en orderreferentienummer in. U kunt nu uw persoonlijke gegevens of reservering wijzigen of annuleren. Mocht u uw orderreferentienummer zijn vergeten, dan kunt u deze alsnog via de e-mail toegestuurd krijgen door de invoer van alleen uw emailadres en postcode.

Wijzigt u uw reservering naar een korte parkeerperiode, dan wordt het bedrag dat u terug krijgt automatisch teruggestort.

Heeft u een reservering gemaakt met iDEAL maar wilt u deze wijzigen naar een langere parkeerduur, dan betaalt u via iDEAL een nieuw totaal bedrag, inclusief uw extra parkeerdagen. Het oorspronkelijke betaalde bedrag wordt volledig teruggestort op uw bankrekening. Bij een creditcard reservering worden de extra kosten automatisch afgeschreven.

Heeft u uw parkering geboekt via een reisagent dan kunt u met de agent contact opnemen.