Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt schiphol.nl cookies

Mijn reservering

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?
Vul uw e-mailadres, postcode en orderreferentienummer in. U kunt nu uw persoonlijke gegevens of reservering wijzigen of annuleren. Mocht u uw orderreferentienummer zijn vergeten, dan kunt u deze alsnog via de e-mail toegestuurd krijgen door de invoer van alleen uw emailadres en postcode.

Wijzigt u uw reservering naar een korte parkeerperiode, dan wordt het bedrag dat u terug krijgt automatisch teruggestort. Heeft u een reservering gemaakt met iDEAL maar wilt u deze wijzigen naar een langere parkeerduur, dan betaalt u via iDEAL een nieuw totaal bedrag, inclusief uw extra parkeerdagen. Het oorspronkelijke betaalde bedrag wordt volledig teruggestort op uw bankrekening. Bij een creditcard reservering worden de extra kosten automatisch afgeschreven.

Heeft u uw parkering geboekt via een reisagent, ga dan naar uw reisagent.

Reservering wijzigen met inrijcode
Heeft u een reservering met ‘inrijcode’ als inrijmethode? En wilt u uw reservering wijzigen? Let dan goed op: de inrijcode als inrijmethode bestaat niet meer. Als u nu een wijziging aan uw reservering doorvoert dan dient u ook uw inrijmethode aan te passen. U heeft de keuze uit ‘kentekenherkenning’ of ‘creditcard’ als nieuwe inrijmethoden.

Als u uw reservering niet wijzigt, is het uiteraard gewoon nog mogelijk om met de eerder ontvangen inrijcode het parkeerterrein op te rijden. Het wijzigen van de inrijmethode geldt dus alleen als u een wijziging in uw reservering maakt.