Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt schiphol.nl cookies

Mijn reservering

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

Vul uw e-mailadres, postcode en orderreferentienummer in. U kunt nu uw persoonlijke gegevens of reservering wijzigen of annuleren. Mocht u uw orderreferentienummer zijn vergeten, dan kunt u deze alsnog via de e-mail toegestuurd krijgen door de invoer van alleen uw emailadres en postcode. Heeft u uw parkering geboekt via een reisagent, ga dan naar uw reisagent.
Voor de algemene voorwaarden klik hier, voor overige productinformatie klik hier.

Hoe kan ik mijn creditcard reservering wijzigen?

Uw creditcardnummer kunt u wijzigen bij 'mijn reservering', onder het kopje 'kaartnummer'. Heeft u uw reservering gewijzigd en is de parkeerduur langer geworden, dan worden de extra kosten automatisch van uw creditcardrekening afgeschreven. Heeft u uw reservering gewijzigd en is de parkeerduur korter geworden, dan wordt het bedrag dat u terugkrijgt automatisch op uw creditcardrekening bijgeschreven.


Hoe kan ik mijn I- dealreservering wijzigen?

Heeft u uw reservering gewijzigd en is de parkeerduur langer geworden, dan betaalt u via I-deal een nieuw totaal bedrag, inclusief uw extra parkeerdagen. Het oorspronkelijke betaalde bedrag wordt volledig teruggestort op uw bankrekening. De terugbetaling kan tot 5 werkdagen in beslag nemen. Heeft u uw reservering gewijzigd en is de parkeerduur korter geworden, dan krijgt u het te verrekenen bedrag volledig teruggestort op uw bankrekening. De terugbetaling kan tot 5 werkdagen in beslag nemen.