Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt schiphol.nl cookies

Veelgestelde vragen

Waar kan ik fietsdozen kopen?

Fietsdozen zijn verkrijgbaar bij het Bagagedepot. Deze bevindt zich tussen aankomsthal 1 en 2 in het Kelderplein. Het bagagedepot is geopend van 06:00 - 22:00 uur. Buiten deze uren kunt u een medewerker oproepen via de intercom. De kosten voor een fietsdoos zijn 23 Euro per doos.


Waar kan ik de vertrek en aankomsttijden van een vlucht vinden?

Voor actuele vluchtinformatie verwijzen wij naar teletekst, u kunt contact opnemen met het Customer Contact Center van Amsterdam Airport Schiphol op het telefoonnummer 0900-0141 of vanuit het buitenland op het  telefoonnummer +31-207940800. Tevens kunt u ook via de website www.schiphol.nl de aankomst en vertrektijden vinden.


Waar kan ik een toeristenkaart voor Suriname aanschaffen?

Dit visum kunt u kopen in Vertrekhal 3 ter hoogte van check-in balie nummer 28 en 31, aan de raamzijde. Dit betreft de balie Visumbureau Suriname en is geopend gedurende de inchecktijden van KLM en SLM voor de vluchten naar Suriname.


Kan ik telefonisch mijn Privium lidmaatschap opzeggen?

Het is niet mogelijk om uw lidmaatschap telefonisch op te zeggen. U dient dit schriftelijk te doen in het Privium-deel op deze website.


Waar kan ik terecht als ik mijn paspoort ben kwijtgeraakt?

U kunt contact opnemen met de Koninklijke Marechaussee op het telefoonnummer 020-6038111.


Zijn honden toegestaan op Schiphol?

Honden zijn helaas niet toegestaan in de Terminal. Uitzondering voor blinde-geleidehonden, hulphonden en honden die met de passagier mee reizen.


Hoelang van te voren moet ik aanwezig zijn op Schiphol?

Schiphol adviseert voor Europese vluchten 2 uur van te voren aanwezig te zijn en voor intercontinentale vluchten 3 uur van te voren.


Waar kan ik parkeren op Schiphol?

Schiphol heeft verschillende parkeerproducten. Op deze website  kunt u de parkeerproducten bekijken en tevens kunt u hier meteen een reservering maken.  

 

Waar kan ik terecht als ik iets kwijtgeraakt ben op Amsterdam Airport Schiphol?

U kunt contact opnemen met het Customer Contact Center op het telefoonnummer: 0900-0141 of via deze website een Lost and Found formulier invullen.