Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt schiphol.nl cookies

Gevonden voorwerpen

Wanneer u een voorwerp op Schiphol heeft verloren of gevonden, kunt u terecht bij een van de informatiebalies in de Lounges en in de Vertrek- en Aankomsthallen. Als het door u verloren artikel wordt gevonden en afgegeven, dan bewaren wij het voor u.

Bellen over verloren voorwerpen

Bij de informatiebalie bewaren wij een gevonden voorwerp maximaal een dag. Na die periode kunt u uitsluitend bellen met 0900 0141, EUR 0.40 p.m. Vanuit het buitenland +31 (0)20 794 08 00. Ook kunt u gebruikmaken van het webformulier Lost & Found.

Gevonden voorwerpen ophalen

Indien uw verloren artikel is gevonden, dan kunt u het ophalen met een referentienummer en een geldig legitimatiebewijs. Het afhaalpunt is 7 dagen per week bemand tussen 06:00 en 22:00 uur, buiten deze tijden om kunt u gebruik maken van de intercom.

Het toesturen van gevonden voorwerpen

Wij kunnen het gevonden voorwerp ook naar u per post opsturen. U kunt hiervoor afspraken maken met een van de koeriersbedrijven waarmee Schiphol samenwerkt.


 

Gevonden voorwerpen